הודלף: טריילר חדש ל-Star Wars Battlefront 2 מציג משחק רחב ומגוון יותר

Star Wars Battlefront, אחד המשחקים הגדולים של 2015, נתן לנו להתרוצץ במיקומים מוכרים מסדרת מלחמת הכוכבים ולהלחם בדמויות האהובות עלינו מגוף ראשון. כעת, טריילר למשחק Star Wars: Battlefront 2 ששוחרר לפני הזמן, מציג את ההתקדמות הרבה שנעשתה בשנתיים האחרונות. הטריילר היה אמור להיחשף מאוחר יותר השבוע באירוע Star Wars Celebration באורלנדו, אך כנראה שמישהו התבלבל והעלה אותו לרשת מוקדם מהצפוי.

מהטריילר ניתן להבין כי קולות הגיימרים נשמעו: מעריצי המשחק ביקשו שוב ושוב לקבל קמפיין לשחקן יחיד, ונראה כי המשחק החדש אכן יכלול את הקמפיין המבוקש. בטריילר ניתן לראות קצינה בצבא האימפריה, מתבוננת בסופו של כוכב המוות השני, שמתפוצץ בקרב על Endor. הטריילר רומז כי נזכה לחוות את “סיפור החייל שלא סופר” – כך שניתן לקוות לקבל סיפור מקורי.

מבחינת המולטיפלייר, נראה כי המשחק הולך להתפרש על פני כל שלושת הטרילוגיות של מלחמת הכוכבים. אנו רואים קטעים ממיקומים ודמויות מהטרילוגיה המקורית, טרילוגיית ה-Prequels, וכן גם דמויות מהטרילוגיה החדשה שעדיין לא הסתיימה. בין קיילו רן לדארת’ מאול, נראה שלחובבי מלחמת הכוכבים יש הרבה למה לצפות. הסירו חשש מלבכם: ג’אר ג’אר לא נראה באופק.

אלמנט נוסף שראוי להתייחס אליו בטריילר הינו מגוון של סצנות בחלל. מעריצי המשחק ביקשו לבלות יותר זמן בין הכוכבים, בלחימה עם ספינות חלל וחלליות. אם לשפוט לפי הטריילר הקצר, נראה כי הפעם ישנו דגש גדול יותר על תרחישים כאלה. האם נזכה לבצע תמרוני dogfighting בין חלליות X-Wing ו-TIE Fighters? סביר להניח שנשמע פרטים נוספים בקרוב.

Star Wars Battlefront 2 מתוכנן לצאת השנה לקונסולות PlayStation 4 ,Xbox One ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים