טריילר לסדרה הערפל, לפי סיפורו של סטיבן קינג

רשת Spike שחררה טריילר לסדרה חדשה בשם “הערפל” (The Mist), המבוססת על סיפור בעל אותו שם של אשף האימה סטיבן קינג (Stephen King). זהו עיבוד חדש לסיפור, נפרד מהסרט “הערפל” בכיכובו של תומס ג’יין (Thomas Jane) מ-2007, המבוסס גם הוא על אותו הסיפור.

“הערפל” מספרת את סיפורה של עיירה קטנה שערפל מסתורי אופף אותה לפתע. בסיפור המקורי ובסרט מפלצות מחרידות ונוראיות יוצאות מהערפל, ומתחילות להרוג כל אדם שנקרה בדרכן, מה שמוביל להתדרדרות מהירה של כל קהילת העיירה לעוינות ואלימות. סיפור הסדרה יהיה דומה, ככל הנראה, אך בטריילר עוד לא הופיע רמז ברור למפלצות.

העונה הראשונה של הסדרה תכלול עשרה פרקים, ותעקוב אחר דמויות שונות מעט מאלה שבסרט ובסיפור, ביניהן קבוצת שוטרים, חייל שאיבד את זכרונו, קבוצה שמסתתרת מהערפל בתוך כנסיה, ועוד. אנו רואים שהערפל לא מהווה איום מידי ככל הנראה, אך מנגד הוא גם משפיע על תושבי העיירה וגורם להם לאבד את שפיותם בהדרגה עוד לפני שהעיירה מוצפת במפלצות המחרידות.

בסדרה יככבו אליסה סאת’רלנד (Alyssa Sutherland) מ”ויקינגים”, אייזאה וויטלוק ג’וניור (Isiah Whitlock Jr.) וביל קאר (Bill Carr). היא נכתבה והופקה על ידי כריסטיאן טורפ (Christian Torpe) הדני.

“הערפל” תעלה לשידור ב-22 ביוני בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים