תכני HBO יגיעו לסלקום TV ללא תוספת תשלום

שירות סלקום TV על-גבי ה-Apple TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) שירות סלקום TV על-גבי ה-Apple TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

שרות הצפיה הישירה סלקום TV מרחיב את מאגר התכנים שלו משמעותית. כבר ביוני הקרוב יוכלו לקוחות סלקום TV לצפות בכל התכנים של HBO, ללא יוצא מן הכלל, בסמוך ללוח השידורים האמריקאי.

התכנים החדשים יהיו זמינים לכל המנויים של השירות, המוצע במחיר של 99 שקלים לחודש וכולל את כל התכנים שסלקום TV מציעה. לאחר צירוף התכנים מבית HBO לשירות ניתן יהיה לצפות בעונות החדשות של כמה מהסדרות המצליחות ביותר בעולם, ביניהן “ויפ” (Veep), “ווסטוורלד” (Westworld), “עמק הסיליקון” (Silicon Valley) וכמובן “משחקי הכס” (Game of Thrones) שתחזור לעונה שביעית ביולי הקרוב.

במקביל, יוכלו צופי סלקום TV לגשת למאגר בלתי נדלה של תכני HBO ישנים יותר, ביניהם הפקות התעודה של HBO וסדרות ישנות ואהובות כמו “אוז” (Oz), “הסמויה” (The Wire), “הסופרנוס” (The Sopranos) ועוד.

ל-HBO יש לא מעט תכניות לתכנים חדשים גם לשנתיים הקרובות, תכנים שיהיו זמינים גם הם למנויי סלקום TV כשיצאו. בין הסדרות הצפויות ישנן “חפצים חדים” (Sharp Objects) בכיכובה של איימי אדמס (Amy Adams) והסדרה הבאה של אלן בול (Alan Ball), יוצר “עמוק באדמה” (Six Feet Under), בה יככבו טים רובינס (Tim Robins) והולי האנטר (Holly Hunter).

בהודעה לעיתונות מסר יניב גרינוולד, סמנכ”ל הטלויזיה בסלקום, ש”אנו שמחים להשיק את כל מגוון התכנים מבית התוכן המוביל HBO. סלקום תמשיך להביא את התכנים הטובים בעולם ולשמר את המחיר הנמוך ביותר בשיטת הכל כלול וללא תוספת מחיר“.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים