דיווח: Xiaomi Mi Note 3 יוכרז עד לחודש ספטמבר הקרוב

Mi Note 2 (תמונה: Xiaomi) Mi Note 2 (תמונה: Xiaomi)

במהלך השבוע שעבר חשפה שיאומי את מכשיר הדגל Mi 6 לבדו, ללא דגם ה-Mi 6 Plus שצפוי היה להגיע עם מסך 5.7 אינץ’, וכעת צץ לו ברשת דיווח חדש המתייחס דווקא לפאבלט אחר אותו צפויה היצרנית להציג מאוחר יותר השנה, ה-Xiaomi Mi Note 3, ומוסר כי זה ייחשף באופן רשמי במהלך הרבעון השלישי של 2017, בין החודשים יולי לספטמבר.

הדיווח מגיע דרך הרשת החברתית הסינית Weibo, שם נמסר מועד ההכרזה המשוער על הפאבלט הבא של היצרנית הסינית, אך לא מעבר לכך. לשם השוואה, דור המכשיר הקודם הוכרז בחודש אוקטובר של השנה שעברה – הרבעון הרביעי של השנה.

על פי הידוע לנו עד כה מהדיווחים השונים שהתייחסו למכשיר זה, צפוי ה-Mi Note 3 להציע את יכולות העיבוד של פלטפורמת Snapdragon 835, לצד מערך זיכרון הכולל 8/6 גיגה-בייט RAM בצירוף רכיב אחסון בנפח המסתכם ב-128 או 256 גיגה-בייט.

נוסף על כך, על פי דיווח של מגזין The Investor, בחלקו הקדמי של ה-Mi Note 3 אנו צפויים לראות מסך OLED קמור (ככל הנראה בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD 2K), זאת בדומה לדור הקודם, ה-Mi Note 2. על ייצור המסכים תהא אחראית לכל הפחות באופן חלקי, LG Display, חטיבת המסכים של ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הדרום קוריאנית, LG Electronics.

אף על פי שה-Mi Note 2 לא ראה השקה גלובלית כמתוכנן, אנו בהחלט מקווים כי ממשיך דרכו, ה-Mi Note 3, יצליח לחלץ את דרכו מחוץ לסין ואל מדפי החנויות במדינת ישראל. עד אז, נאלץ להסתפק בהשקתו הקרבה של Xiaomi Mi 6 שצפוי להגיע לישראל בחודש יוני הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים