טריילר חדש לסרט קינגסמן 2

תמונה מתוך טריילר ל”קינגסמן: מעגל הזהב” (באדיבות 20th Century Fox)

פוקס המאה ה-20 שחררה טריילר מלא ראשון ל”קינגסמן 2” (Kingsman: The Golden Circle), סרט ההמשך לסרט המרגלים רווי האקשן מ-2014 “קינגסמן: השירות החשאי” (Kingsman: The Secret Service). את הסרט החדש שוב יביים מת’יו ווהן (Matthew Vaughn), שמלבד “קינגסמן” ביים גם את “אבק כוכבים” (Stardust), “קיק-אס” (Kick-Ass) ו”אקס-מן: ההתחלה” (X-Men: First Class).

סרטי “קינגסמן” מספרים על מסדר אבירי השולחן העגול, שלכאורה ממשיך להתקיים עד היום בבריטניה, בדמות ג’נטלמנים לוחמים המשרתים את הממלכה מאחורי הקלעים ובצללים.

בטריילר החדש אנו רואים שהמפקדה של הקינגסמן מושמדת. אגזי (Eggsy), המרגל הצעיר אותו משחק טארון אגרטון (Taron Egerton) טס לארצות הברית יחד עם מרלין (Merlin), אותו שוב משחק מארק סטרונג (Mark Strong), כדי לחבור לסוכנות ריגול דומה ולנסות להתגבר ביחד על נבל חדש ונוראי.

לצד הכוכבים הותיקים, בסרט יופיעו גם צ’נינג טייטום (Channing Tatum), האלי ברי (Halle Berry), ג’ף ברידג’ס (Jeff Bridges) וג’וליאן מור (Julianne Moore). קולין פירת’ (Collin Firth) יחזור גם הוא בתפקיד הארי (Harry), המנטור המנוח של אגזי, ששרד באורך פלא, אך יתכן שלא בנסיבות הכי טובות.

“קינגסמן 2” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-22 בספטמבר הקרוב, והוא יציג לנו עוד מגוון רחב של דמויות ססגוניות ומוגזמות, אקשן מסוגנן ונבלים שלא יודעים מתי לעצור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים