הוכרזו: Acer Predator Triton 700 ו-Helios 300 – ניידי גיימינג עם טכנולוגיית קירור חדשה

מחשב נייד Predator Helios 300 (תמונה: Acer) מחשב נייד Predator Helios 300 (תמונה: Acer)

ליצרניות המחשבים הניידים עבור גיימינג ישנה מטרה עיקרית: להפוך את המחשב הנייד הבא שלהם למכונה משומנת שתוכל לספק את הנוחות שמציע מחשב שולחני. על מנת לעשות זאת, ישנם אתגרים שלעיתים קשה לעבור – להכניס את כל זה אל תוך מעטפת קלה, קטנה ושקטה ככל האפשר, ולמצוא את האיזון בין שילוב חומרה חסכונית ובין חומרה חזקה מספיק. התייעלות השבבים, ובו-זמנית ביצועיהם המשופרים בשנים האחרונות עוזרת להשיג מטרה זו – אך האתגר עדיין נשאר.

לחברת אייסר (Acer) יש דרך חדשה להתמודד עם האתגר: טכנולוגית קירור חדשה שלא תופסת הרבה מקום וגם אינה מייצרת רעש. על פי החברה, טכנולוגיה חדשה זו משפרת את יכולת הקירור עד 35% יותר ממה שניתן היה לספק עד כה. קירור זה עונה לשם AeroBlade 3D, אותו שילבה חברת Acer במחשבים הניידים החדשים שלה: Acer Predator Triton 700 ו-Acer Predator Helios 300.

עם הקירור המשופר בראשם, מחשבים ניידים אלו מספקים חומרה חזקה יותר בתוך מעטפת קטנה יותר. נתחיל מהדגם הבכיר, שהוא ה-Triton 700. מחשב נייד זה נבנה על מנת לספק חווית גיימינג מושלמת: עוד מבלי לדון בחומרה, הוא כולל מקלדת מכאנית מלאה, עשוי אלומיניום ומציע מסך Full HD IPS בגודל של 15.6 אינץ’. עוד פיצ’ר שכולל מחשב זה הוא זכוכית חזקה במגש המחשב, המתפקד גם כחלון הצצה לקירור החדש שבפנים, וגם כעכבר מגע.

מבחינה חומרתית, יש לו את כל מה שצריך: הוא מגיע עם מעבדי הדור השביעי של אינטל בתצורה הרגילה שלהם (לא גרסה חסכונית), נפח זיכרון של עד 32 גיגה-בייט מסוג DDR4, זוג כניסות M.2 מדור שלישי עבור כונני SSD, וכמובן – כרטיסי מסך מסדרת NVIDIA GeForce GTX 10. מבחינת חיבורים, מחשב זה מתהדר בחיבור Thunderbolt 3 ו- HDMI 2.0.

מחשב נייד Predator Triton 700 (תמונה: Acer)
מחשב נייד Predator Triton 700 (תמונה: Acer)

המחשב השני אותו השיקה החברה, ה-Helios 300, מכוון יותר אל שוק המיינסטרים, כמה שאפשר: גם הוא מכיל את הקירור החדש, אך מסתפק בהרכב חומרתי “צנוע” יותר. על עובדה זו מפצה האפשרות למסך בגודל 17.3 אינץ’ על פני מסך 15.6 אינץ’, כאשר שניהם מבוססים על מסך בעל רזולוציה של Full HD.

מתחת למכסה, יוכל המשתמש לבחור כמה מפרטים, כאשר מחשב זה מאפשר לבחור בין מעבדי Core i7 ו-Core i5, וכמו כן מעבדים גראפיים הנעים מ-GTX 1050 Ti עד GTX 1060. לעומת המחשב השני, עושה מחשב זה שימוש בנפח זיכרון של עד 16 גיגה-בייט “בלבד”, ומציע מקום לכונן SATA סטנדרטי.

מחשב נייד Predator Helios 300 (תמונה: Acer)
מחשב נייד Predator Helios 300 (תמונה: Acer)

מחירו של ה-Triton 700 צפוי להתחיל בלא פחות מ-3000 דולר, בעוד מחירו של השני, ה-Helios 300, נמוך משמעותית ומתחיל מ-1300 דולר. מחשבים ניידים אלו יהיו זמינים לרכישה החל מחודש אוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים