הוכרזו: Acer Predator X27 ו-Predator Z271UV – מסכי גיימינג עם תדר רענון של עד 165 הרץ

מסך ה-Acer Predator X27 (תמונה: Acer) מסך ה-Acer Predator X27 (תמונה: Acer)

חברת אייסר (Acer) הינה חלק מהחלוצות להציג מסכי מחשב עם נתונים שאפתניים כמו תדר הרענון, שעד לפני כמה שנים עדיין עמד על מספר ממוצע של 60 הרץ. היום, כשנכנסים אל תוך קטגורית מסכי הגיימינג, המצב נראה אחרת לגמרי. הרבה מים עברו בנהר, הרבה מסכים הושקו, אך אייסר לא נשארת חייבת, והיא מרעננת את הסדרה שלה עם זוג מסכי גיימינג חדשים, המגיעים בגודל של 27 אינץ’.

המסך הראשון הינו ה-Acer Predator X27: מסך זה, כמו שאר המסכים המתחילים לצוץ לאחרונה כמו פטריות לאחר הגשם, תומך בראשונה בתקן ה-HDR, יחד עם הטכנולוגיה הפנימית של החברה, ה-Quantom Dot. במילים אחרות, מדובר במסך בעל תבנית צבעים רחבה מאוד ובעלת ניגודיות גבוהה – אשר החברה מצהירה שמסוגלת לספק 99% מתוך Adobe RGB על אף היותו מסך גיימינג.

מסך זה כולל פאנל IPS בעל רזולוצית 4K כשאר המסכים היוקרתיים ובעל תדר רענון של 144 הרץ, כל זאת יחד עם תמיכה בטכנולוגית Gsync של NVIDIA, וכאמור – מגיע בגודל של 27 אינץ’. יחד איתו מגיעים נתונים מרשימים נוספים, כגון רמת בהירות של 1000nits, יחד עם זמן תגובה של 4 מילי-שניות בלבד. נתון מעניין מאוד הוא תמיכת המסך בטכנולוגית מעקב-העין של Tobii, טכנולוגיה שצוברת תאוצה בשנה האחרונה וכבר כוללת שורה גדולה של משחקים תומכים.

המחברים הכלולים במסך הינם: HDMI 2.0, שני מחברי Display Port 1.4, שתי יציאות USB 3.0, כניסת USB 3.0.

Acer Predator Z271UV

מסך “מתון” יותר הוא ה-Acer Predator Z271UV. גם כאן מדובר במסך בגודל 27 אינץ’, הפעם עם פאנל TN ובהירות נמוכה יותר של 400nits, אך זהו עוד מסך מעניין לא פחות. מסך זה לא תומך ב-HDR, אך כולל תמיכה בטכנולוגית מעקב העין של Tobii. למסך זה כמה נתוני מפתח מעניינים מאוד, ואף הוא מגיע עם טכנולוגית ה-Quantom Dot של Acer ועם זוג רמקולים מובנים המציעים הספק של 7 וואט כל אחד.

מסך מחשב Acer Predator Z271UV (תמונה: Acer)
מסך מחשב Acer Predator Z271UV (תמונה: Acer)

בדגם זה, רזולוצית התצוגה אמנם יורדת ל-2560×1440, אך עושה רושם שמסך זה יתאים יותר עבור הגיימר הממוצע, ולו רק מהפן התקציבי. מדובר במסך קעור (1800R), הבנוי ממסגרת דקה במיוחד (טכנולוגית ה-“ZeroFrame”), עליו החברה ממליצה כמתאים ביותר עבור מערך מסכים משולש בשל הגבולות הדקים שלו. מסך זה גם עושה שימוש ב-Gsync, פרק זמן מועט של 3 מילי-שניות (המסוגל להגיע עד 1 מילי-שניות על פי החברה), אך תדר התצוגה שמסך זה מסוגל לספק מגיע עד 165 הרץ.

בצד החיבורים ניתן למצוא במסך זה: 4 יציאות USB 3.0 וכניסה אחת, מחבר Display Port 1.2 ומחבר HDMI בודד.

לפי שעה, לא ידוע מתי, ועבור כמה, תתמכר היצרנית את המסכים הנ”ל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים