הודלף: זהו ה-Galaxy C10 – הסמארטפון הראשון מבית סמסונג עם 2 מצלמות בבגבו

Samsung Galaxy C10 (הדלפה) Samsung Galaxy C10 (הדלפה)

מכשיר הסמארטפון הבא שיוכרז לסדרת מכשירי שוק הביניים Galaxy C בייצור סמסונג, יקרא בשם Samsung Galaxy C10 ויציע למשתמשיו מערך צילום כפול שיוטמע בגבו ויכיל שני חיישני צילום נפרדים, כך על פי הדלפה חדשה. באמצעות צעד זה, תצטרף ענקית המובייל הקוריאנית זו הפעם הראשונה לטרנד מערכי הצילום הכפולים התוקף את שוק הסמארטפונים בשנתיים האחרונות.

המידע הנ”ל אודות ה-Galaxy C10 מגיע דרך תמונות הדמיה מודלפות שמצאו דרכן אל הרשת בחסות מדליף המובייל OnLeaks, שדואג להביא לנו הדלפות מפעם לפעם, מהן רבות התבררו כנכונות. בתמונותיו המודלפות של ה-Galaxy C10 ניתן לראות כי קווי העיצוב הכלליים יהיו דומים לאחיו הקטנים בסדרה, Galaxy C9 Pro, C7 Pro ו-C5 Pro: הוא יגיע במעטה יריעת אלומיניום יחידה, שתכיל פסי אנטנה מעוצבים בגבו ותתעגל אל הזכוכית שמגנה על מסכו.

Samsung Galaxy C10 (הדלפה)
Samsung Galaxy C10 (הדלפה)

בגב המכשיר המוצג בתמונות הפרט הבולט ביותר הוא מערך הצילום הראשי של הגלקסי C10, שכולל 2 חיישני צילום נפרדים הבולטים מעל לפני השטח וכן פלאש LED כפול. בחלקו הקדמי של המכשיר ניתן יהיה למצוא את צג ה-Super AMOLED כמו גם כפתור פיזי שישמש כקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.

מימינו ומשמאלו של ה-C10 נמצא 4 כפתורים שונים: שני כפתורים לוויסות הווליום, כפתור נעילה/כיבוי וכן כפתור נוסף שכפי הנראה ישמש עבור הפעלת העוזרת הוירטואלית ביקסבי (Bixby), בדומה למשולב בסדרת הדגל Galaxy S8. מימדי המכשיר ימוקמו בין דגם ה-C7 Pro ל-C5 Pro ויעמדו על: 152.5 מ”מ אורך, 74.8 מ”מ רוחב ועובי של 7.68 מ”מ. בהתאם לכך ניתן להעריך כי גודל המסך יעמוד על כ-5.5 אינץ’. 

לצד המכשיר המוצג בתמונות המודלפות עשויה סמסונג להציג דגם נוסף בשם Galaxy C10 Plus שיגיע עם יכולות זהות ומסך מעט יותר גדול. במקרה שיתבררו הדברים כנכונים, אנו עתידים לשמוע על חשיפה רשמית של דגמי הגלקסי C10 ו-C10 פלוס במהלך השבועות או החודשים הקרובים, זאת לפני ההכרזה הצפויה על מכשיר הדגל Galaxy Note 8, שמתוכנן גם הוא להגיע עם מערך צילום כפול בגבו.

דגמי סדרת ה-Galaxy C לא נמכרים בישראל באופן רשמי ונציגות סמסונג המקומית בארץ אינה צפויה להשיק גם את הדגם הבא בסדרה בשוק המקומי. המכשיר צפוי שיהיה זמין למכירה בשוק הסיני בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים