שמועה: OnePlus 5 ישלב סוללת 3,600mAh עם יכולות טעינה מהירה משופרות

לוגו OnePlus

אמש שיתפנו אתכם בתמונת הטיזר הראשונה שהפיץ מנכ”ל חברת וואן-פלוס לקראת הכרזתו הקרבה של מכשיר הדגל OnePlus 5, הצפויה להתרחש עד לסוף חודש יוני הקרוב. כעת, שמועה נוספת שמגיעה מן הרשת החברתית הסינית Weibo צפה ברשת ומתיימרת לחשוף, בין היתר, פרטים ראשונים אודות חיי הסוללה שיביא עימו המכשיר.

לטענת שמועה זו, OnePlus 5 יצוייד מתחת למכסה המנוע בסוללה בעלת קיבולת 3,600mAh (בניגוד ל-3,300mAh ב-OnePlus 3T), כאשר זו תציע תמיכה מהירה מסוג Dash Charge. אלא שבספינת הדגל תזכה טכנולוגיית הטעינה המהירה לשדרוג מהותי וזו תוכל להטעין את המכשיר במהירות הגבוהה ב-25% בהשוואה לטעינה המהירה בקודמו.

נוסף על הדברים הללו, שופך הדיווח אור נוסף על מפרט המכשיר ומציין כי זה יגיע עם מערך צילום כפול בגבו הכולל 2 חיישני צילום ופלאש LED כפול. בחלקו הקדמי של המכשיר, מעט מתחת למסך, נמצא קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש, דבר שמעיד על כך שוואן פלוס טרם בחרה ליישר קו מול סמסונג, LG ויצרניות נוספות באמצעות ייצורו של מכשיר בעל מסך נטול שוליים.

עוד נחשף בדיווח כי הוואן פלוס 5 יציע למשתמשיו מפרט מרשים הכולל: מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835, רכיב אחסון בסך 128 גיגה-בייט ו-6GB RAM. דיווחים קודמים בנושא העידו על אפשרות לשילובם של רכיב אחסון בסך 256GB וזיכרון RAM בנפח 8GB, אם כי לדברים הללו לא התקבל אישור בשמועה הטרייה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים