סוני מפיצה טריילר ראשון לסרט בלייד ראנר 2049

מתוך “בלייד ראנר 2049” (תמונה: Sony Pictures)

סוני שחררה אתמול (ב’) טריילר מלא ראשון ל”בלייד ראנר 2049” (Blade Runner 2049), סרט ההמשך למותחן הסייבר-פאנק עתור השבחים של רידלי סקוט (Ridley Scott). הסרט החדש מתרחש בשנת 2049, כ-30 שנה לאחר אירועי הסרט הקודם. העולם השתנה מאז, ומקומם של רפליקנטים, רובוטים דמויי אדם, נהייה הרבה יותר מוגדר. כתוצאה מכך גם עבודתם של הבלייד ראנרים, השוטרים שמטפלים ברפליקנטים, השתנתה משמעותית.

קיי (K) הוא בלייד ראנר צעיר ומוכשר במיוחד, אותו מגלם ראיין גוסלינג (Ryan Gosling). קיי מגלה סוד שעשוי לשנות לחלוטין את פני החברה, שהסדר בה מתקיים על יסודות רעועים מאד. הוא יוצא למצוא את ריק דקארד, גיבור הסרט הקודם אותו שוב מגלם האריסון פורד (Harrison Ford). דקארד היה הבלייד ראנר הטוב ביותר בתחום, אך לאחר ארועי הסרט הוא נעלם ללא עקבות. קיי מאמין שהיעלמותו של דקארד קשורה במה שהוא גילה, ושלדקארד יהיו מספר תשובות חיוניות.

מלבד גוסלינג ופורד, בסרט יופיעו גם דייב בטיסטה (Dave Bautista) מסרטי “שומרי הגלקסיה”, רובין רייט (Robin Wright) מ”בית הקלפים”, ג’ארד לטו (Jared Leto) מ”יחידת המתאבדים“, “שר המלחמה” ו”רקוויאם לחלום”, לני ג’יימס (Lennie James) מ”המתים המהלכים“, אדוורד ג’יימס אולמוס (Edward James Olmos) מהחידוש ל”בטלסטאר גלקטיקה”, ועוד.

את הסרט מביים דניס וילנב (Denis Villeneuve), במאי “המפגש“, ורידלי סקוט מפיק בפועל. הסרט נכתב על ידי האמפטון פנצ’ר (Hampton Fancher), אחד מכותבי “בלייד ראנר” המקורי, ומייקל גרין (Michael Green), אחד מכותבי “לוגאן – וולברין“.

בלייד ראנר 2049 יגיע למסכי הקולנוע בישראל ב-5 באוקטובר, 2017


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים