עדכון אנדרואיד 7.0 נוגט בשילוב EMUI 5.0 מגיע למשתמשי Huawei P9

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי) Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

בשורה למשתמשי וואווי בישראל: עדכון למערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט (Android 7.0 Nougat), בשילוב עם ממשק המשתמש המותאם של היצרנית, EMUI 5.0, שוחרר באופן רשמי עבור מכשיר הדגל של השנה שעברה Huawei P9, ויגיע בהדרגה למשתמשים בארץ. כך מעדכנת וואווי בישראל בפוסט שפרסמה דרך עמוד הפייסבוק הרשמי שלה.

בפוסט שפרסמה החברה, ציינה זו כי העדכון למערכת ההפעלה כבר שוחרר באופן רשמי כעדכון OTA (עדכון דרך האוויר) ויחל להגיע למשתמשי ה-P9 בישראל באופן הדרגתי, בדומה לעדכונים של מרבית היצרניות. ניתן להניח כי כלל משתמשי המכשיר בישראל יקבלו את העדכון במהלך השבועות הקרובים. עדכון זה מגיע לאחר שוואווי העולמית הודיעה כי זה ישוחרר כבר בחודש מרץ, אך נראה כי בישראל מגיע העדכון באיחור.

על מנת לוודא אם קיבלתם את העדכון במכשירכם, היכנסו לאפליקציית ההגדרות, ושם גשו ל”System Update” (או: עדכון המערכת) ובדיקה תבוצע באופן אוטומטי. במקרה שהעדכון אכן התקבל, יהיה באפשרותכם להוריד אותו ולעדכן את המכשיר באופן מיידי. לא ברור האם כלל מכשירי הסדרה – Huawei P9, P9 Plus ו-P9 Lite, יקבלו את העדכון יחדיו או שמא חלק מהם יזכו לקבל את העדכון במועד אחר.

Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Huawei Mate 9 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

ממשק המשתמש החדש של וואווי בשילוב מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט, מספקים מגוון נרחב של שיפורים ועדכונים לכל אורך מערכת ההפעלה, בראשם עיצוב משופר, שטוח ונקי יותר באופן מהותי ביותר. כמו כן, יביא העדכון למשתמשים את מגירת האפליקציות שנעדרה ממכשירי וואווי למשך מספר שנים.

שתפו אותנו – האם קיבלתם במכשירכם את העדכון לסדרת Huawei P9? 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים