רשת FXX מכריזה על סדרת אנימציה של דדפול שתגיע בשנה הבאה

מתוך "דדפול" מתוך “דדפול” (תמונה באדיבות פורום פילם)

ערוץ FXX, חלק מרשת FX של פוקס המאה ה-20, עובד על סדרת אנימציה חדשה על דדפול (Deadpool), המוטאנט שכיר-החרב ששבר שיאים בקופות בתי הקולנוע בתחילת השנה שעברה.

שחקן “קומיוניטי” ויוצר הסדרה “אטלנטה” דונלד גלובר (Donald Glover) יצור, יכתוב ויפיק את הסדרה, יחד עם אחיו סטיבן. ג’ף לוב (Jeph Loeb) וג’ים צ’ורי (Jim Chory) ממארוול יפיקו את הסדרה לצידם, בשיתוף פעולה טלוויזיוני נוסף בין אולפני מארוול לפוקס.

הסדרה החדשה, שעדיין אין לה שם, צפויה להיות סדרת אנימציה למבוגרים, שעונתה הראשונה תכלול עשרה פרקים ותצא 2018. לא הוכרזו עדיין מדובבים לאף דמות בסדרה, ואף על פי שראיין ריינולדס (Ryan Reynolds) הפיק ושיחק את דדפול בסרט הקולנוע, לא ידוע אם הוא יהיה מעורב באיזושהי צורה בסדרה. בינתיים השחקנית זאזי ביטס (Zazie Beetz) שמשחקת עם גלובר ב”אטלנטה” לוהקה כבר בתור המוטאנטית דומינו (Domino) ב”דדפול 2″.

זו לא הכניסה הראשונה של דונלד גלובר למשפחת מארוול. הוא צפוי להשתתף גם ב”ספיידרמן: השיבה הביתה” (Spiderman: Homecoming) בתפקיד שלא נחשף עדיין. נוכחותו בסרט היא כבר קריצה למעריצי גלובר, שרצה שנים רבות לשחק את ספיידרמן בעצמו.

ההכרזה על סדרת האנימציה של דדפול באה לאחר ההצלחה הגדולה של סדרת האנימציה למבוגרים “ארצ’ר”, שבעקבותיה הכריז מנהל FX ג’ון לנדגרף (John Landgraf) ש-FXX תתחיל להפיק כמות גדולה יותר של סדרות ומיני-סדרות אנימציה למבוגרים “באופן אגרסיבי”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים