הוכרז: Asus Gladius II – עכבר גיימינג למסיבות LAN

מסיבות LAN, אירוע רב משתתפים בו קבוצה של גיימרים נפגשים במקום אחד עם מחשביהם וחולקים משחק תחרותי – בדרך כלל כצוות – הוא כבר מזמן לא תופעה חדשה, אך היא בהחלט תופסת תאוצה בארצנו הקטנטונת. מבלי להזכיר אירועים קטניים ופרטיים מאוד, אפשר לראות אירועים שכאלו בסדר גודל רחב מאוד באירועי הגיימינג הגדולים הפוקדים את ישראל בשנים האחרונות.

במסיבות LAN בדרך כלל תמצאו מחשבים ניידים המותאמים לגיימינג, אך המהדרין הולכים על כל החבילה, ומביאים את המחשב האישי שלהם. על כן, שוק מסיבות LAN הוא דבר שהתפתח וקיים. אפשר לכלול בתוכו מארזי מחשב עם ידית הרמה, מקלדות גיימינג קטנות מימדים, ועוד.

את השוק הזה מרעננת השבוע חברת אסוס (Asus), כאשר היא משיקה עכבר חדש מסדרת ה-Republic of Gamers (או ROG) הידועה שלה – עם עכבר חדש העונה לשם Gladius II, ממשיך דרכו של עכבר ה-Gladius הקיים. עכבר זה הינו עכבר חוטי, אך הוא מכיל כבלים שזורים הניתנים לניתוק, זאת על מנת להקל על תהליך הסחיבה של העכבר ולמנוע שחיקה של הכבל. עם העכבר כלולים כבלים באורך של מטר ו-2 מטר, על מנת להתאים את העכבר לסביבה הנכונה.

עכבר גיימינג ASUS Gladius II
עכבר גיימינג Gladius II (תמונה: ASUS)

עכבר זה, הכולל חיישן שנבנה ותוכנן בעיקר עבור משחקי יריות (FPS), מתהדר בנתונים נוספים שהופכים אותו לבחירה פוטנציאלית בקרב גיימרים. דגם זה מגיע עד למהירות של 12,000 DPI, ומכיל אופציה להתאים אישית את רמת ההתנגדות של לחצני העכבר, בעלי אורך חיים של 50 מיליון לחיצות.

עכבר הגיימינג ASUS Gladius II מגיע עם תאורת RGB LED מסוג ה-ASUS Aura, ומאפשר לבחור מעל ל-16 מיליון צבעים באזורים שונים ועם אפקטים משתנים.

עכבר זה יהיה זמין בישראל החל מחודש יוני במחיר של 429 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים