יזמים? הכירו את תכנית האצת הסטארטאפים – AnyStartApp

צוות AnyApp צוות AnyApp דוראל ישי, דביר כהן וטל לוי (תמונה: AnyApp)

את התחושה הבאה כל יזם בתחילת דרכו מכיר. עולם תוכן חדש אותו היזם נדרש ללמוד במהירות, מוביל לא פעם לשגיאות אשר מחסלות את סיכויי ההצלחה של הסטארטאפ, ותחושת התסכול המתלווה לתהליך לא מרפה גם זמן רב לאחר שהשותף האחרון כיבה את האור.

“תכנית עסקית, הקמת צוות, הסכמי סודיות (NDA), משקיעים, CapTable, דילולים, פיתוח אפליקציה, חדירה לשוק, עיצוב, יחס המרה, חברה בע”מ, הון סיכון ואנג’לים”, הם רק חלק קטן מנושאים בהם נדרש היזם להבין ולהעמיק. AnyApp, חברת פיתוח אפליקציות, זיהתה את קשיי היזמים, והבינה כי כל צוות מגיע עם ניסיון ייחודי וצריך סיוע מותאם אישית. על בסיס ניסיונם עם סטארטאפים, השותפים בחברת AnyApp, טל לוי, דוראל ישי, ודביר כהן הקימו תכנית סטארטאפים ייחודית המסובסדת באופן חלקי על ידם.

בכדי ללמוד עוד על התכנית, קיימנו ראיון עם דביר כהן, יו”ר ובעלים של חברת AnyApp, ובו ניסינו להבין מה מניע חברה העוסקת בפיתוח אפליקציות להשקיע בהקמת התכנית, שאינה עוסקת באופן ישיר בתחום הליבה שלהם – ‘פיתוח אפליקציות’.

היי דביר, ראשית נשמח לדעת כיצד בנויה התכנית?

הקמת סטארטאפ היא כמו ריצת מרתון. מעולם לא זכה אדם במרתון ללא מאמן אישי. לכל הספורטאים הטובים בעולם, ללא יוצא מן הכלל – יש מאמן. כך בנינו את AnyStartApp. אנחנו מסתכלים על היזמים ועל החזון, ומבינים כי רק יזם שיקבל הכוונה צמודה, ממש כמו ספורטאי, יצליח לסיים את המרתון בהצלחה.

ומה הוביל אתכם לפתוח את התכנית?

אנחנו אוהבים יזמים. בנוסף, אנחנו רוצים להגדיל את אחוז הלקוחות שלנו המצליחים להקים סטארטאפ, ולאחר מכן הופכים אותו לחברה רווחית. המטרה העיקרית שלנו היא שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים, ולאחר בחינה עמוקה של הנושא, עלה הצורך בהכוונה דווקא בנושאים שאינם קשורים לפיתוח האפליקציה עצמה, אלא לכל שאר הדברים איתם היזם אמור להתמודד.

עבור מי מיועדת התכנית?

יזמים בתחום האפליקציות או האינטרנט, בעלי הון עצמי ראשוני או לאחר גיוס pre-seed ולפני פיתוח מוצר. מטרת העל של התכנית היא להגדיל את אחוז הסטארטאפים בשלב זה שמצליחים לגייס את סבב הגיוס הבא.

ומה מקבלים הסטארטאפים המתקבלים לתכנית?

במסגרת התכנית כל סטארטאפ מקבל הנחה של 50% על עלויות האפיון הראשוני. בנוסף היזמים מקבלים קורסים אישיים בתחומים הקשורים למיזם שלהם, כגון: גיוס וניהול כספים, אסטרטגיית שיווק, ניהול מוצר, מכירות, משא ומתן, פיתוח עסקי ועוד, הקורסים הללו מועברים על ידי מרצים עם עבר מוכח בתחום היזמות. במקביל, חברנו לשני שותפים אסטרטגיים: משרד RMR של רו”ח עומר רופא-חיים, וחברת השיווק “Thing Or Two‎” של עידן גלוזמן, השותפים הללו מעניקים ייעוץ בתחומים הרלוונטיים אליהם, והערך המוסף שלהם הוא משמעותי. ללא קשר לסיוע וההדרכה, היזמים מקבלים 10% הנחה תמידית על עלויות הפיתוח – ללא תלות בגודל המיזם.

האם אתם דורשים בתמורה אחוזים או חלק מהחברה?

לא. אנחנו מאמינים כי אם נצליח להגדיל את אחוז הסטארטאפים שמגיעים אלינו ומצליחים, יותר סטארטאפים ישאפו להגיע אלינו וימליצו לחבריהם היזמים. אנחנו חיים במדינה קטנה ונפלאה. ללא קשר לתכנית, בחלק גדול מהמקרים אנחנו מציעים לסטארטאפים שאנחנו עובדים איתם אפשרות של הנחה נוספת בתמורה לקבלת אחוזים במיזם, אבל כמו שאמרתי – התכנית עצמה וההטבות שלה אינן כרוכות בוויתור על אחוזים מהחברה.

אז איך מתקבלים לתכנית?

משאירים פרטים בקישור הבא, ואנו ניצור קשר לבירור התאמה ראשונית וקביעת פגישה. גם אם אתם נמצאים בשלבים מוקדמים יותר ומתלבטים כיצד ניתן להפוך רעיון למוצר, אנחנו נשמח לכוון אתכם למסלול הנכון עבורכם.

להרשמה לתכנית


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים