דיווח: מסכי ה-OLED בדרכם למכשירי LG V30 ו-LG G7

שלט LG צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

מסכי OLED מהווים חוזקה משמעותית עבור LG אלקטרוניקס, המובילה את התחום דרך חטיבת הטלוויזיות שלה. אולם בתחום הסמארטפונים עשתה החברה שימוש במכשיריה במסכי LCD, בעוד שהמתחרה המובילה, סמסונג אלקטרוניקס, משלבת כיום ברוב הטלפונים אותם היא מייצרת את מסכי ה-AMOLED בפיתוחה. על פי דיווח חדש של מגזין The Investor הקוריאני, המצטט ‘מקורות בתעשייה’, מכוונת LG אלקטרוניקס להשקה של סמארטפון ראשון עם פאנל OLED במחצית השנייה של השנה הנוכחית.

מקורות הדיווח מציינים כי הסמארטפון הראשון שיעשה שימוש בפאנלי ה-OLED, אותם מפתחת LG Display, יהיה ה-LG V30 אשר עתיד להיחשף בחודש ספטמבר, כאשר בשנה הבאה (2018) צפויה החברה לשלב את פאנלי המסך החדשים גם בסדרת הדגל LG G7. המקורות לדיווח מוסיפים כי פאנלי מסכי ה-OLED יגיעו לשלב ההפקה ההמונית בחודש יולי 2017 וכי ב-LG יפנו את מרבית פאנלי המסכים לשילוב במכשיר ה-V30, כאשר חלק מהתפוקה תופנה אל עבר יצרניות סמארטפונים סיניות.

הדיווח הנוכחי סותר דיווח קודם, לפיו תשקיע גוגל סכום המוערך בכטריליון וון קוריאני (כ-895 מיליון דולר) באחד ממפעליה של LG Display המיועדים להפקת פאנלי ה-OLED על מנת להבטיח אספקה שוטפת של פאנלי המסך עבור סדרת מכשירי הדגל Google Pixel 2. בשיחת הועידה לאחר פרסום דוחותיה האחרונים של LG Display לא הוזכר שמה של גוגל או השקעתה במפעלים המייצרים את פאנלי ה-OLED של החברה, כך שעסקה זו ככל הנראה לא יצאה אל הפועל עד כה.

פאנלי ה-OLED צפויים להגיע השנה למכשירים רבים בשוק. פרט לסדרות ה-Galaxy S8, ה-Galaxy Note 8 ודגמים נוספים מבית סמסונג, צפויה גם אפל לעשות שימוש בפאנלי המסך החדשים יחד עם האייפון 8 שיוצג מאוחר יותר השנה. על פי דיווחים חוזרים, תהיה זו סמסונג שתפיק עבור אפל את פאנלי מסכי ה-OLED עבור האייפון הבא בסדרה, והיצרנית הדרום קוריאנית צפויה להכין עצמה לייצור של קרוב ל-100 מיליון פאנלי מסך לקראת השקת הסמארטפון של אפל בין החודשים ספטמבר לאוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים