סמסונג מכרה 5 מיליון יחידות מסדרת מכשירי הדגל Galaxy S8 מאז ההשקה

Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סמסונג אלקטרוניקס לא נוהגת לחשוף את נתוני מכירות מכשיריה, אך היצרנית הדרום קוריאנית חרגה מעט ממנהגה ומדווחת כעת כי מאז הושקו דגמי ה-Galaxy S8 וה-Galaxy S8 Plus ב-21 באפריל הצליחה החברה למכור מעל ל-5 מיליון יחידות עבור שני הדגמים. הנתונים תקפים למכירותיה של סמסונג בכל העולם, אך החברה עדיין לא החלה בהשקת סדרת מכשירי הדגל במדינות מסוימות, סין ביניהן.

על השקת דגמי הגלקסי S8 וה-S8 פלוס בישראל בישרה סמסונג ב-25 באפריל, אך זוג המכשירים הושק בארץ רק ב-7 במאי. יבואנית מכשירי המובייל של סמסונג אלקטרוניקס בישראל, סאני תקשורת, דיווחה כי בסמוך להשקה עמדו הביקושים לזוג הסמארטפונים על כמות כפולה מזו של דגמי הגלקסי S7 בשנה שעברה.

מגזין The Investor הקוריאני, שהיה הראשון לדווח אודות נתוני המכירות של סמסונג, ציין כי מקורות בתעשיה מעריכים שהיצרנית הדרום קוריאנית תמכור 20 מיליון יחידות מדגמי סדרת ה-Galaxy S8 עד סוף הרבעון השני של השנה (אפריל-יוני) ב-120 מדינות בהם יימכרו המכשירים, כאשר עד סוף השנה ניתן לצפות למכירות שיעמדו בין 50-60 מיליון יחידות. מדובר בהערכות המעט גבוהות בקצה התחתון מאלו שהוצגו בתחילת חודש אפריל, וטרם תחילת המכירות של זוג המכשירים.

בחודש שעבר דיווחה סמסונג על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הראשון של השנה, בו הציגה קפיצה משמעותית (48%+) ברווח התפעולי משנה לשנה. לעומת זאת, חטיבת המובייל של החברה הציגה ירידה במכירות ברבעון האחרון, זאת בעקבות ירידה בביקוש למכשירי הדגל Galaxy S7 ומהלך החברה בהפחתת מחירם. ברבעון השני של השנה עשויה החברה להציג תוצאות טובות יותר הודות למכירות דגמי ה-Galaxy S8.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים