גוגל מדווחת על 2 מיליארד מכשירי אנדרואיד הנמצאים בשימוש מידי חודש

2 מיליארד מכשירי אנדרואיד תמונה: Google

עם פתיחת כנס המפתחים השנתי של גוגל, Google I/O, הערב (ד’), חשף מנכ”ל החברה, סונדאר פיצ’אי, כי אנשים סביב העולם עושים שימוש במעל מ-2 מיליארד מכשירים מבוססי אנדרואיד באופן אקטיבי ברמה החודשית. ההישג מגיע קרוב לשנה אחרי שהכריזה אפל כי יותר ממיליארד מכשירי אייפון שנמכרו ברחבי העולם.

אבל בגוגל לא עוצרים שם. פיצ’אי המשיך ודיבר גם על כמות המשתמשים שהשיגו המוצרים האחרים של החברה, ובראשם שירות אחסון הקבצים בענן גוגל דרייב (Google Drive), אשר משרת כיום מעל ל-800 מיליון משתמשים. שירות מצליח נוסף של החברה הוא Google Photos, המאפשר אחסון בחינם של תמונות וסרטונים באיכות גבוהה ומוסיף לכך גם יצירת אלבומים וסרטונים באופן אוטומטי. שירות התמונות של החברה, המלווה באפליקציה לאנדרואיד ו-iOS רשם כבר מעל ל-500 מיליון משתמשים פעילים ברמה החודשית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים