רשמי: משחק המשך לכותר המצליח Life is Strange נמצא בפיתוח

המשחק Life is Strange

רמזים, שמועות ושלל מידע לא מבוסס מרחף כבר זמן מה ברשת, אך כעת זה רשמי: משחק ההרפתקאות מסוגת המדע הבדיוני המצליח Life is Strange זוכה למשחק המשך, זאת לאחר שבעבר אף הוכרז ודווח שבשל הצלחתו, זה יעובד לסדרה שתופק על-ידי Square Enix ו-Legendary Digital Studio, ככל הנראה במהלך השנה הבאה.

בסרטון, אותו פרסם הסטודיו הצרפתי Dontnod אשר יצר את המשחק עבור Square Enix, ביקשה החברה להודות למיליוני המעריצים המסורים – או אם נהיה מדוייקים, זו חשפה שכ-3 מיליון מעריצים כבר רכשו את המשחק, שזמין דרך Steam וחנויות הקונסולות עבור 20 דולר – כאשר הפרק הראשון (מתוך חמישה פרקים) זמין להורדה בחינם.

על פי מידע מודלף שקיים זה זמן מה ברשת, משחק ההמשך עשוי לעסוק בדמויות ובסיפור כללי חדשים לגמרי, ואף לשמור על הפורמט האפיסודי אשר נעשה בו שימוש במשחק המקורי, על כן הוא עשוי להיות ממותג כ-Season 2 בדומה לשאר משחקי הרפתקאות, דוגמת משחקי Telltale – עם זאת, לא ציינה החברה בשלב זה את המידע הנ”ל, וסביר להניח שיתקבל מידע יותר מקיף בעת תערוכת E3 הקרובה.

Life is Strange, שהפך את סטודיו האינדי הצרפתי ואת המשחק עצמו, לסיפור של הצלחה, עוסק בנושאים מודרניים ולא מפחד לגעת בנושאים כבדי-משקל מהחיים עצמם.

עלילת המשחק סובבת סטודנטית בת 18 לצילום, מקס קולפילד, המגלה שיש באפשרותה להחזיר את הזמן לאחור כאשר היא חוזרת לעיירה בה גדלה. מקס, שבונה את החיים שלה מחדש בעיירה המסתורית, לומדת כיצד לבצע מניופלציות חברתיות בעזרת הכוח שלה, תוך כדי שהיא חוקרת עם חברת הילדות שלה, קלואי פרייס, אודות סיפור העלמותה המסתורי של סטודנטית, וכמו כן את הכוחות החדשים שלה והשלכותיהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים