דיווח נוסף מעיד: Xiaomi Mi Note 3 יגיע עם 8GB RAM ו-2 מצלמות בגבו

Mi Note 2 (תמונה: Xiaomi) Mi Note 2 (תמונה: Xiaomi)

לא מכבר הציגה בפנינו שיאומי, ענקית הטכנולוגיה הסינית ואחת מיצרניות הסמארטפונים הבולטות ביותר בעולם, את מכשיר הדגל שילווה אותה לשנת 2017, ה-Mi 6, כאשר דגם ה-Mi 6 Plus בוטל, לכאורה, זאת על מנת לפנות את מקומו לפאבלט הדגל הבא של החברה, Xiaomi Mi Note 3. כעת, שמועה חדשה מצטרפת לחגיגה ומתיימרת להציג פרטים נוספים בעניין הסמארטפון המתקדם.

על פי המידע שעולה מתוך השמועה הטרייה, יגיע Mi Note 3 עם צג AMOLED בגודל 5.7 אינץ’ וברזולוציית Quad HD, ועם מערכת השבבים Snapdragon 835, הכוללת 8 ליבות Kryo280 בתדר מקסימלי של 2.45GHz. זו תצוות למערך זיכרון שיכלול 6 או 8 גיגה-בייט RAM שילוו ב-128 או 256 גיגה-בייט של זיכרון אחסון פנימי. דברים אלו עומדים בקנה אחד מול ידיעות קודמות בנושא שפורסמו בחודשים האחרונים והציגו תמונה זהה.

הצצה לאחור

נוסף על כך, מוסרת השמועה כי בגב ה-Mi Note 3 נמצא מערך צילום ראשי בעל 2 חיישני צילום נפרדים, זאת בדומה למכשיר ה-Mi 6. אלא שיכולותיהן של צמד המצלמות ב-Mi Note 3, כך נמסר, יהיו טובות יותר ויספקו תוצאות איכותיות שיאפילו על צמד המצלמות של דגם ה-Mi 6. על המפרט הנ”ל תנצח סוללת 4,070mAh שתתמוך בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 4.0.

את ה-Xiaomi Mi Note 3 עשויה היצרנית לחשוף, לטענת השמועה, כבר בחודש הבא, ומחירו לצרכן ינוע בין 599 ל-799 דולר (בין 2,160 ל-2,880 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי). מערכת ההפעלה שתרוץ עליו היא ככל הנראה אנדרואיד 7.1 נוגט ואיתה ממשק המשתמש MIUI 9.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים