רשמי: OnePlus 5 יציע את מערכת השבבים Snapdragon 835

OnePlus 5 (הדלפה) OnePlus 5 (הדלפה)

בואו נדבר על הביצועים של ה-OnePlus 5“, כך פתח פיט לאו, מנכ”ל יצרנית הסמארטפונים הסינית, וואן פלוס, את ההודעה הרשמית בה שם סוף לשמועות ובהמשכה הודיע חגיגית: מכשיר הדגל הבא של החברה, OnePlus 5, יציע מתחת למכסה המנוע את ה-Snapdragon 835, מערכת השבבים העוצמתית ביותר מבית קוואלקום כיום.

את ההודעה, שמהווה לאישור רשמי ראשון בנושא יכולות העיבוד של ספינת הדגל הבאה של וואן פלוס, מסר מנכ”ל החברה במסגרת פוסט שפרסם בפורום הרשמי של היצרנית. מלבד העובדה ש-OnePlus 5 יציע את השבב המתקדם, שפועם גם בליבם של ה-HTC 11, Xiaomi Mi 6 וסמארטפונים נוספים, ציין לאו כי בחברה עבדו נמרצות גם על שיפור האופטימיזציה בין רכיבי החומרה של המכשיר לבין מערכת ההפעלה וממשק המשתמש.

לדברי לאו, אחת מהנקודות המהותיות ביותר עליהן שמו דגש מהנדסי החברה הייתה שיפור זמן ההשהייה מרגע הלחיצה על גבי מסך המגע ועד לרגע בו המכשיר מגיב לכך. על מנת להוביל לשיפור בכך, השתמשו בוואן פלוס במצלמה ייחודית שבאפשרותה לזהות ולמדוד את מהירות תרגום הקלט על גבי מסך המגע ובעזרתה יהיה הדיליי ב-OnePlus 5, לכאורה, קטן יותר. מנכ”ל החברה, כמובן, לא ציין כיצד בדיוק הצליחו בחברה לבצע זאת.

על פי דיווחים וידיעות קודמות בנושא, צפוי ה-OnePlus 5 להציע מגוון נרחב של שיפורים ושדרוגים בהשוואה לקודמו, ה-OnePlus 3T. ראשית, נמצא בגבו צמד מצלמות ברזולוצייה שאינה ברורה, ואותן יקיף מבנה מתכת מלא. מלבד ה-Snapdragon 835, ישולבו במכשיר גם 6 או 8 גיגה-בייט RAM, סוללת 3,600mAh וזיכרון אחסון בסך 128/256 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים