פרטנר תשלב תכנים מ-Netflix בשירותי הטלוויזיה שלה

עכשיו זה רשמי: חברת התקשורת וספקית הסלולר פרטנר תשלב תכנים מנטפליקס (Netflix) בשירותי הטלוויזיה העתידיים שלה, כך על פי הודעה שנמסרה מהחברה לפני שעה קלה. כזכור, דיווחים ראשונים על מגעים בין פרטנר ונטפליקס האמריקאית פורסמו מוקדם יותר החודש באתר כלכליסט, אז נמסר כי חברת התקשורת הישראלית פרטנר תספק גישה בלתי מוגבלת לחבילת התכנים המלאה של נטפליקס.

אף על פי שכיום ניתן לגשת לתכנים של נטפליקס בישראל דרך אפליקציה ייעודית בפלטפורמות השונות, ביניהן גם אנדרואיד TV, פרטנר תהיה לחברה הראשונה בישראל שמציעה את שירות Netflix באופן מובנה בממיר שתספק ללקוחותיה. הגישה לתכנים תתבצע בלחיצה על כפתור ייעודי בשלט, וניתן יהיה לצפות בהם ללא פרסומות ובאיכויות שידור גבוהות התואמות לצג: HD 720p, Full HD 1080p ו-Ultra HD 4K.

איציק בנבנישתי
איציק בנבנישתי, מנכ”ל קבוצת פרטנר

אנחנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שנכנסת לשותפות עם Netflix, המובילה היום את תחום התוכן בעולם”, אמר היום איציק בנבנישתי, מנכ”ל קבוצת פרטנר. לדבריו הוסיפה גם מריה פרראס (Maria Ferreras), סגנית נשיא לפיתוח עסקי של נטפליקס באירופה, המזרח התיכון ואפריקה: “הצרכנים הישראלים הראו הרבה התלהבות מהתכנים של Netfilx, מאז נכנסנו לישראל לפני קצת יותר משנה”.

נכון לעכשיו, שומרת פרטנר לעצמה את הפרטים החשובים כגון מועד השקתו של השירות וכן את מחירו לצרכן. פרטים נוספים על השירות ועל שיתוף הפעולה שנרקם עם נטפליקס יימסרו לציבור בקיץ הקרוב, בסמוך ככל הנראה למועד השקת השירות. נזכיר שעבור לקוחותיה הישירים, מציעה נטפליקס חבילות בשלוש רמות: חבילה בסיסית במחיר 8 דולרים, חבילת HD במחיר 10 דולרים וחבילת 4K במחיר של 12 דולרים.

כמו כן, בתקופה האחרונה החלה נטפליקס לשלב יותר ויותר תכנים המציעים כתוביות בעברית ועם פרסום דוחותיה הכספיים האחרונים הכריזה כי תספק תמיכה מלאה בעברית עד סוף החודש הבא. מאגר התכנים העשיר של החברה יותר מ-125 מיליון שעות של סדרות, סרטים ותכניות תעודה, כולל הפקות מקור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים