הוכרז: Essential Phone – סמארטפון חדש עם מבנה טיטניום ייחודי ומסך נטול שוליים

Essential Phone Essential Phone

חודשים ספורים לאחר שעלתה למודעות הציבורית Essential, חברת הסטארט אפ הצעירה שהוקמה על ידי אנדי רובין, יוצר מערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בעולם, אנדרואיד, דרך פרסומם של דיווחים וטיזרים שנים, מכריזה היצרנית הצעירה על הסמארטפון הראשון בייצורה, ה-Essential Phone, עימו היא מתכוונת להביא שינוי משמעותי לשוק הסמארטפונים המודרני.

ה-Essential Phone הוא סמארטפון יפהפה בעיצוב שזועק פרימיום מכל עבר. מסגרתו עשויה תרכובת טיטניום חזקה ועמידה במיוחד, בעוד גבו עשוי חומר קרמי עמיד בפני שריטות ונזקים. בחלקו הקדמי של המכשיר תמצאו צג גדול ונטול שוליים בעל עיצוב ייחודי המאפשר לו להתפרש על כל פאנל המכשיר הקדמי תוך שהוא מותיר משבצת קטנטנה עבור מצלמת הסלפי הקדמית.

Essential Phone
Essential Phone

עיצוב זה דומה נחרצות לפטנט המתאר את עיצובם האפשרי של אחד ממכשירי הדגל LG V30 או LG G7, כפי שזה נחשף לפני מספר שבועות. צג המכשיר עשוי בטכנולוגיית LCD ומגיע בגודל 5.71 אינץ’ וברזולוציית 2560X1312 פיקסלים (Quad HD), עם בהירות מקסימלית של 500nit ויחס גובה-רוחב של 19:10. על המסך תגן זכוכית מסוג Gorilla Glass 5.

גוף המכשיר, כאמור, עשוי טיטניום ועל פי מבחני נפילה שביצעה היצרנית בהשוואה לדגמים המובילים של יצרניות אחרות בשוק, יאפשר ל-Essential Phone לשרוד נפילות ולצאת מהן ללא כל פגע. מימדיו עומדים על 141.5 מ”מ אורך, 71.1 מ”מ רוחב, 7.8 מ”מ עובי ומשקל של 185 גרם. לשם השוואה, מימדי ה-LG G6 שמציע מסך בגודל זהה עומדים על 148.9 מ”מ אורך ו-71.9 מ”מ רוחב, כך שבהחלט מדובר בהישג מהותי למדי עבור היצרנית הצעירה.

ייחודו של ה-Essential Phone ממשיך גם אל מתחת למכסה המנוע, כאשר בזירת הביצועים תככב לה פלטפורמת העיבוד Snapdragon 835 עם שמונה ליבות Kryo 280 בתדר מקסימלי של 2.45GHz ומאיץ גרפי מסוג Adreno 540. לצידה ישולבו 4GB RAM ו-128GB אחסון מסוג UFS 2.1, וסוללה בקיבולת 3,040mAh שתטען דרך מחבר USB Type-C.

Essential Phone
Essential Phone

בגב הסמארטפון הראשון בייצור חברת הסטארטאפ של אנדי רובין נמצא מערך צילום כפול הכולל שני חיישנים ברזולוציית 13 מגה פיקסל – האחד חיישן מונוכרום המצלם תמונות בשחור ולבן בלבד, בעוד הנותר הינו חיישן RGB סטנדרטי. יחדיו, בסיוע מנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי (PDAF), פלאש LED כפול, פוקוס לייזר אוטומטי ומפתח צמצם f/1.85, מסוגלות התמונות לקלוט אור עד ל-200% יותר מסמארטפונים אחרים, טוענת החברה. ביכולת המצלמה לקלוט וידאו ברזולוציית 4K UHD.

עוד נמצא בגב המכשיר קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש כמו גם שני פינים מגנטיים ייחודיים שישמשו את רוכשי המכשיר לצורך חיבור אביזרי נלווים בקלילות ויעילות. שני האביזרים הראשונים שיתחברו למכשיר באופן זה הם ה-Essential 360, מצלמת 360 מעלות הקטנה ביותר בעולם, ותחנת עגינה ייעודית בשם Essential Phone Dock.

Essential Phone
Essential Phone

בחלקו הקדמי של המכשיר, מלבד הצג העצום שמשתלט על רובו, נמצא מצלמת הסלפי בה משלבת החברה חיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל המצלמת תמונות ביחס של 16:9, ומציעה מפתח צמצם של f/2.2 ויכולות צילום וידאו ב-4K UHD עם 30 פריימים לשנייה. בזירת האודיו, כולל ה-Essential Phone לא פחות מ-4 מיקרופונים שונים עם יכולת לביטול רעשים וכן רמקול מונו יחיד. נוסף על כך, תומך הסמארטפון בקישוריות בלוטות’ 5.0 ומציע מגוון חיישנים סטנדרטיים, בהם ברמוטר, ג’יירוסקופ, מד תאוצה ואף מגנטומטר (Magnetometer).

ה-Essential Phone, שמריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט, יוצע לרכישה במחיר של 699 דולר, הם שווי ערך לכ-2,500 שקלים. הצבעים בהם יהיה זמין הם שחור, אפור, לבן וירוק-טורקיז בעל מסגרת בצבע זהב. בשלב זה טרם ברור מתי יחל המכשיר להגיע לרוכשיו.

ומה דעתכם על ה-Essential Phone? שתפו אותנו בתגובות!

Essential Phone
Essential Phone


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים