הוכרז: Asus ROG Zephryus GX501 – מחשב גיימינג דקיק

מותג הגיימינג ROG (ר”ת Republic of Gamers) של יצרנית המחשבים הטיוואנית Asus הכריזה על ה-Zephyrus GX501, מחשב גיימינג דקיק בעל עיצוב ייחודי וביצועים ללא פשרות.

אף שבמחשב שולב כרטיס עוצמתי מסוג GeForce GTX 1080, עוביו של המחשב עומד על 17.9 מילימטרים בלבד – זאת הודות לעיצוב תרמי מתוחכם ושימוש בפלטפורמת ה-Max-Q החדשה של NVIDIA. שאר המפרט כולל מעבד Intel Core i7 עוצמתי מדגם 7700HQ (המשתייך לדור Kaby Lake העדכני כמובן), ולצידו עד 24 גיגה-בייט של זיכרון פעולה (RAM) מסוג DDR4.

באחסון מטפל כונן SSD מהיר בנפח של עד 1TB, הפועל בתקן NVMe ומספק מהירות תעבורה של עד 3.5 גיגה-בייט בשנייה. במחשב מוטמע מסך בגודל 15.6 אינץ’ ברזולוציית Full HD, ולו קצב רענון של 120 הרץ – מהיר פי שניים משל מחשב נייד רגיל. המסך תומך כמובן בטכנולוגיית ה-G-Sync של NVIDIA, המסנכרנת את קצב הרענון לקצב ייצור הפריימים בכרטיס לקבלת חווית משחק חלקה בסצנות מורכבות לרנדור.

על מנת להשיג יעילות קירור מירבית במעטפת הדקיקה, מעטפת המחשב מתרוממת במהלך פתיחתו על מנת ליצור פתח אוויר בגודל שישה מ”מ לקירור הרכיבים הפנימיים. בשל העיצוב הייחודי, המקלדת ומשטח המגע נדחקו לחלקו הקדמי של המחשב (ללא מקום להשעין עליו את היד), ומעליהם משטח גדול המשמש לקירור.

מחשב ASUS ROG Zephyrus GX501

כל רכיבי הקירור במחשב עוצבו בצורה מושלמת לביצועים מירביים – קחו לדוגמה את המאווררים, המציעים לא פחות מ-71 להבים – כולם עשויים פולימר מיוחד ודקים ב-33 אחוז מלהבים רגילים. בגזרת החיבורים תמצאו חיבור USB-C, יציאת HDMI 2.0 למסכים, ארבעה חיבורי USB 3.0, וקורא כרטיסי SD.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים