הוכרז: Acer Predator Triton 700 – נייד גיימינג דקיק עם GTX 1080

נייד גיימינג Acer Predator Triton 700 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) נייד גיימינג Acer Predator Triton 700 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מחשבי גיימינג ניידים מאותגרים בצורה לא פשוטה: כיצד יש להכניס חומרה מתקדמת תוך כדי שמירה על היותו נייד גיימינג? מצד אחד, יש לשלב מעבד וכרטיסי מסך מתאימים על מנת שאלו יספקו חווית גיימינג – וכרגע אף נהיה מסובך יותר, עם הסטנדרט ההולך ומתפשט של תמיכה במציאות וירטואלית.

מצד שני, על מנת לעשות כן, יש לשלב מערכת קירור מתקדמת – אפילו מתקדמת מאוד, שכן לרוב מעבדים וכרטיסי מסך המספקים חווית גיימינג מהירה מספיק אינם ידועים לטובה בזכות טמפרטורות העבודה שלהם. על כן, מערכת הקירור נכנסת לתמונה ודורשת הרבה מקום, בעיקר לגובה. מצד שני, אפשר לשלב שבבים המסוגלים לעבוד תחת קירור מוגבל וכך ליצור מחשב נייד דקיק, אך לא מהיר מספיק.

נראה שלקונפליקט המתואר מצאה חברת אייסר פתרון. הכירו את Acer Predator Triton 700 – המחשב הנייד שלא מפחד להכיל חומרה מתקדמת, ותוך כדי כך לשמור על איזון בין הגובה והמשקל לבין הביצועים. זאת הודות למערכת הקירור של החברה, ה-Aero Blade 3D, וכמובן – פלטפורמת ה-Max-Q של NVIDIA, המיושמת במחשב נייד זה.

מחשב גיימינג Acer Predator Triton 700 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
נייד גיימינג Acer Predator Triton 700 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

גולת הכותרת, מחשב נייד זה מגיע עם כרטיס מסך מסוג NVIDIA GeForce GTX 1080. על אף גולת הכותרת המרשימה, ההפתעות במחשב נייד זה לא נגמרות כאן. מחשב זה, השוקל כ-2.6 ק”ג בלבד (קליל מאוד, יחסית לקטגוריה זו) ומציע עובי של 18.09 מילי-מטר בלבד, מתהדר במפרט המורכב מכל טוב – למעשה, מכל הטוב שיש כרגע לשוק זה להציע.

המפרט מתחלק לזוג מעבדים: ה-Core i7 7700HQ ו-Core i5 7300HQ, כאשר שאר המפרט נשאר זהה. כרטיס המסך, GTX 1080 כאמור, מציע אף תמיכה ב-GSYNC, זאת על גבי מסך IPS בגודל של 15.6 אינץ’. מחשב זה מגיע עם זיכרון עבודה של 16 גיגה-בייט מסוג DDR4 – 2400 הניתן לשדרוג ל-32 גיגה-בייט, עד זוג של כרטיסי SSD בנפח של 512 גיגה-בייט (תמיכה מסוג PCI-E וגם SATA), ועוד פרט מרשים ביותר: מקלדת מכאנית מלאה עם מקשים הניתנים לתכנות ותאורת RGB LED אחורית.

נייד גיימינג Acer Predator Triton 700 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
נייד גיימינג Acer Predator Triton 700 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

יחד עם אלו מכיל המחשב גם כרטיס רשת מסוג Rivet Killer E2x00, חיבור Thunderbolt 3 (הידוע גם כ-USB Type-C), עם יציאות HDMI ו-DisplayPort, רמקולים מסוג Dolby Atoms ומצלמת רשת בעלת תמיכה ב-HDR.

מחירו של מחשב ה-Triton 700 הוא כ-3,000 דולר – תלוי בקונפיגורציה. כמו כן, מחשב זה יהיה זמין לרכישה במהלך חודש אוגוסט הקרוב.

נייד גיימינג Acer Predator Triton 700 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
נייד גיימינג Acer Predator Triton 700 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים