וול סטריט ג’ורנל: סמסונג מתקשה לגרום לעוזרת הוירטואלית Bixby להבין אנגלית

Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עם ההכרזה על צמד מכשירי הדגל Samsung Galaxy S8 ו-Galaxy S8 Plus, הקדישה ענקית הטכנולוגיה מדרום קוריאה, סמסונג, זמן רב מאירוע ההכרזה שלה עבור הצגתה הרשמית של העוזרת הוירטואלית המבוססת בינה מלאכותית, ביקסבי (Bixby). למעשה, זו אף זכתה לכפתור פיזי ייעודי על גבי מכשירי הדגל, מה שמעיד על חשיבותה הרבה בעיניי היצרנית. עם זאת, למעלה מחודשיים חלפו, מכשירי הדגל החדשים כבר נחתו על מדפי החנויות מזמן – והעוזרת הוירטואלית נותרה הרחק מאחור, כשזו כיום מציעה חלק מצומצם בלבד מן הפונקציות שהוצגו באירוע ההכרזה.

כעת, דיווח חדש שמתפרסם על ידי מגזין הוול סטריט ג’ורנל מתיימר לחשוף מה הסיבה לכך שהשקתה המלאה של ביקסבי, בשילוב כלל היכולות שהוצגו עבורה, טרם החלה בשלב זה. לטענת הדיווח, סמסונג מתקשה “ללמד” את העוזרת הוירטואלית שלה להבין את השפה האנגלית במלואה, כאשר ביקסבי מתקשה בדקדוק, תחביר ויצירת משפטים.

עוד נמסר בדיווח של המגזין כי השקתה המלאה של העוזרת הוירטואלית תחל בארה”ב רק בסוף חודש יוני, זאת למעלה מחודש לאחר מועד ההשקה הראשוני שתוכנן עבורה. גם לאחר שחרורה המלא של העוזרת הוירטואלית בארה”ב, סביר להניח כי המשתמשים בשווקים רבים ברחבי העולם יאלצו להמתין עוד זמן רב עד אשר ואם בכלל תתאים סמסונג את ביקסבי לשפות נוספות ולשווקים מגוונים מסביב לגלובוס.

כך, אגב, היה גם עם סירי, העוזרת הוירטואלית של מכשירי האייפון מבית אפל, שרק לפני כשנה הגיעה עם תמיכה בעברית, זאת 5 שנים לאחר הצגתה הראשונית. וגם כיום, ממשיכה אפל בשיפור יכולותיה של העוזרת, שכן יכולותיה בשפה העברית עדיין לוקות בחסר בהשוואה לשפה האנגלית, הסינית ושפות נוספות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים