דיווח: חברת Essential עובדת על משקפי מציאות רבודה חכמות

אנדי רובין אנדי רובין (קרדיט: Joi Ito)

חברת הסטארט-אפ הצעירה Essential שהוקמה על ידי אנדי רובין, מייסד חברת אנדרואיד שנמכרה לימים לגוגל והפכה למערכת ההפעלה הפופולרית ביותר בעולם, עשויה להצטרף לסערת המחשוב הלביש שמתחוללת בימים אלו, זאת באמצעות השקתם של משקפי מציאות רבודה (AR) חכמים עליהם עובדת זו כיום. כך מתגלה באמצעות פטנט אותו הגישה היצרנית למשרד הפטנטים האמריקאי (USPTO) ונחשף על ידי אתר Patently Apple במהלך סוף השבוע האחרון.

על פי הפרטים שחושף האתר, המשקפיים החכמים עליהן עובדת כיום חברת Essential כוללים שתי עדשות, מסך עבור כל אחת מהעדשות ומצלמה אחת או מצלמות מרובות, כאשר כל אלו חבויים במעטפת של משקפיים סטנדרטיים למדי. המשקפיים, שיבצעו שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה (AR – Augmented Reality), יוכלו לסייע למשתמשים בחיי היום יום דרך מגוון אמצעים שונים, כאשר בין היתר אלו יציגו למשתמשים על גבי עדשות המשקפיים מצגים המשתנים בהסתמך על העצמים אותם רואה המשתמש ועל סביבתו.

כפי שמתואר בפטנט, במקרה שיביט המשתמש אל עבר ברקוד של מוצר מסויים, ביכולותיהם של המשקפיים החכמים להציג בפניו היכן הוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק במחירים הזולים ביותר. נכון לרגעים אלו לא ברור באיזה שלב של פיתוח המשקפיים נמצאת Essential, כך שיכולותיהם המלאות של ה-Essential Smart Glasses, כלל אינן ידועות בשלב הנוכחי, שכן היצרנית עשויה לקחת את הפרוייקט למגוון כיוונים שונים.

היצרנית הצעירה נמצאת כיום בתחילת דרכה וכבר הספיקה להציג בשבוע שעבר את הסמארטפון הראשון בייצורה, ה-Essential Phone. בהתאם לכך, ייתכן כי משקפי המציאות הרבודה שלה קרובים להכרזה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים