הצצה ראשונה: MSI GS63VR Stealth Pro – נייד גיימינג בפחות מ-2 קילוגרם

נייד גיימינג MSI GS63VR Stealth Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

המושג “נייד גיימינג” לא התקבל כה טוב אצל רבים מהגיימרים הוותיקים, נאמני ה-PC והקונסולות, שכלל לא ראו בתצורת מחשב נייד כצורך כאשר מדובר היה במכונות שמנמנות וכבדות משקל. עם השנים, הלכו והצטמצמו מימדי הניידים בהם שולבו רכיבי חומרה המבקשים להתחרות במחשבי הגיימינג הקלאסיים (בין אם מוכנים או בהרכבה עצמית), ובשבוע שעבר הכריזה MSI על נייד גיימינג חדש, ה-GS63VR Stealth Pro, שזוכה למשקל נמוך למדיי של 1.8 קילוגרם ולמראה דקיק בעובי 17.7 מ”מ בלבד, שאינו נפוץ במחשבי גיימינג בתצורה ניידת.

את ההישג רושמת MSI הודות לפלטפורמת ה-Max Q החדשה של חברת NVIDIA, המאפשרת ליצרניות מחשבים לשלב רכיבי חומרה מתקדמים בתוך גוף דקיק, זאת תוך שמירה על ביצועים גבוהים ועבודה במתח נמוך, אשר תפחית את צריכת החשמל ופליטת החום. אך ב-MSI לא מסתפקים בכך ומשלבים במחשב מערכת קירור חדשה, Cooler Boost Trinity, אשר משלבת שלושה מאווררים עם סך של 41 להבים שיפחיתו את החום שיוצרים המעבד וכרטיס המסך.

מערכת הקירור של מחשב MSI GS63VR מבצבצת מבעד לגריל הממוקם מעל המקלדת (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מערכת הקירור של מחשב MSI GS63VR מבצבצת מבעד לגריל הממוקם מעל המקלדת (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בעוד התצורה של המחשב דקיקה ומשקלו נמוך, מסך המחשב אינו קטן ומציע 15.6 אינצ’ים ברזולוציית Full HD ועד UHD עם תמיכה ב-100% מטווח הצבעים sRGB. על מנת לשמור על חוויית משחק חלקה, מציע המסך זמן תגובה של 5 מילי-שניות, כאשר וריאציה נוספת שלו תגיע גם בקצב רענון גבוה במיוחד של 120 הרץ.

במפרט הטכני לא חוסכת מאיתנו MSI רבות בהשוואה למחשבי הדגל. תמצאו בדגם ה-GS63VR את כרטיס המסך GeForce GTX 1070 עם זיכרון של עד 6 גיגה-בייט מסוג GDDR5, כאשר ניתן לשלב בו גם כרטיסים צנועים יותר (GTX 1060 או GTX 1050 Ti), את מעבד הדור השביעי Intel Core-i7, זיכרון פעולה (RAM) מהיר בנפח מירבי של 32 גיגה-בייט מסוג DDR4 וכונן SSD מהיר (PCIe 3) ו-HDD בגודל 2.5 אינץ’.

מקלדת Steelseries בנייד גיימינג MSI GS63VR Stealth Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מקלדת Steelseries בנייד גיימינג MSI GS63VR Stealth Pro (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סיכום

דגם ה-GS63VR Stealth Pro מצליח לדחוס לא מעט במעטפת דקיקה למדי שמציעה גם משקל קל לשינוע. הוא יהיה בחירה מוצלחת עבור גיימרים שרוצים להשתמש בנייד שלהם גם ככלי עבודה ולא רק כמכונה גדולה שתשב בבית ותשמש למשחקים בלבד. מקלדת Steelseries מוארת לא משאירה מקום לספק כי מדובר במחשב לגיימרים, ואף תצורתו הדקיקה, הוא מציע רכיבי חומרה מרשימים ומסך גדול שיאפשרו יחדיו להינות ממשחקים גם מחוץ לבית. מחירו של המחשב עדיין לא נחשף בשלב זה, אך מאחר שעדיין מדובר במחשב גיימינג, לא צפוי זה להיות בין הזולים בשוק.

*הכותב היה אורח של MSI בקומפיוטקס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים