הודלף: גרסה מוזהבת של PlayStation 4 תגיע לחנויות בשבוע הבא

עובדי הרשת האמריקאית טארגט (Target) הדליפו חומרי פרסום של הרשת, לפיהם גרסה מוזהבת של ה-PlayStation 4 Slim עומדת בפני השקה. הגרסה החדשה תגיע עם כונן קשיח בנפח 1TB ותימכר במחיר מבצע של 250 דולרים. אל הקונסולה יצטרף גם בקר מוזהב. אם השמועה תתגלה כנכונה, לא תהיה זו הפעם הראשונה ש-Target הדליפה מידע אודות תכניותיה של סוני.

גולש אתר Reddit המכנה עצמו Sliye הציג את עצמו כעובד של רשת החנויות האמריקאית Target, וטען שב-9 ביוני הרשת תתחיל למכור דגם חדש של ה-PlayStation 4 Slim בצבע זהב. הוא צירף תמונה של אריזת המכשיר, בה ניתן לראות את צבעו, ושמדובר בדגם עם נפח זכרון של 1TB. מכשירי ה-Slim מגיעים בנפח של 1TB או 500GB, אך מידע חדש שצף מאז הראה שהמכשיר הזהוב כנראה אמיתי, ושיתכן שהוא מגיע רק בנפח 1TB.

גולש טוויטר עם הכינוי Wario64 שיתף צילום של עלון הפרסום של Target לשבוע של ה-11 ביוני, השבוע הבא, שמציג את מכשיר ה-PlayStation 4 Slim הזהוב עם נפח ה-1TB, ותג המחיר של 249.99 דולר. לאחר מכן שיתף אותו משתמש גם תמונה של המוצר עצמו כביכול. לא נמסר אישור על כך מסוני, אך נראה שרשת Target מתכננת את המכירות של המוצר בעוד שבוע. בשבוע הבא תתרחש גם תערוכת E3, בה יתכן שהדגם המוזהב יוכרז בפועל, ויהיה זמין למכירה מיד.

בהעדר הצהרה רשמית, לא ברור אם הדגם ימכר גם מחוץ לארצות הברית. בעבר סוני כבר הציעה למכירה דגמים מיוחדים שנמכרו רק בארצות מסוימות. על הפרסום של Target לדגם המוזהב מצוין כי הקונסולה תגיע ב”מהדורה מוגבלת”, אך כמה מוגבלת לא נדע עד להכרזה הרשמית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים