אפל מרעננת את סדרת iPad Pro עם גרסת 10.5 אינץ’

iPad Pro (תמונה: Apple) iPad Pro (תמונה: Apple)

באירוע המפתחים WWDC שערכה אמש (ב’), הכריזה אפל על רענון לסדרת מכשירי ה-iPad Pro. הרענון כולל מגוון שיפורים חומרתיים וגם גרסה חדשה בגודל 10.5 אינץ’, זו נדחקת למרווח המצומצם שבין גרסאות ה-9.7 אינץ’ וה-12.9 אינץ’. הגרסה החדשה אמנם גדולה רק במעט, אך היא מציעה שטח מסך הגדול ב-20 אחוזים, ובזכות שוליים דקים ב-40 אחוזים היא שומרת על גזרה דקיקה. יחד עם זאת, הגוף מספיק גדול כדי לאפשר שילוב מושלם עם מקלדת פיזית בפריסת מקשים מלאה.

מסכי ה-iPad Pro שודרגו וכעת מציעים בהירות גבוהה במיוחד של 600 ניט, יחד עם תמיכה ב-HDR ומרחב הצבעים הרחב DCI-P3. המסכים תומכים כעת ביכולת בשם ProMotion, המרעננת את המסך בקצב גבוה במיוחד של 120 פריימים בשניה לחווית משתמש חלקה. ProMotion מסוגלת גם להוריד את קצב הרענון ל-24 או 48 פריימים בשניה, זאת על מנת לחסוך בסוללה במצבים נינוחים, דוגמת קריאת ספרים או צפיה בתמונות.

מתחת למכסה המנוע תמצאו את חיית הביצועים Apple A10X, מערכת-על-שבב המשלבת מעבד בעל שש ליבות – שלוש עוצמתיות, ושלוש חסכוניות (בדומה למערך ה-big.LITTLE של חברת ARM). המעבד הגרפי מורכב מ-12 ליבות ומציע ביצועים הגבוהים ב-40 אחוזים בהשוואה לגרסה הקודמת – זאת בעוד שהליבות הראשיות מציעות ביצועים גבוהים ב-30 אחוזים משל קודמותיהן. מדובר בביצועים גבוהים פי 500 משל מעבד ה-Apple A4 הצנום שהושק ב-iPad המקורי, והם מעידים על הגידול המעריכי המתרחש בעולם המחשבים.

iPad Pro (תמונה: Apple)
iPad Pro (תמונה: Apple)

טעינה מלאה במחצית הזמן

כיאה למכשיר דגל המיועד למקצוענים, ה-iPad Pro מציע מערך צילום מתקדם במיוחד – זאת על מנת לספק את פלטפורמת ה-AR הרחבה של אפל, שהוכרזה לצד האייפד ותושק בהמשך השנה יחד עם מערכת ההפעלה iOS 11. תמצאו כאן מצלמה אחורית זהה לשל ה-iPhone 7, עם חיישן ברזולוציית 12 מגה-פיקסל, ייצוב אופטי, צמצם במפתח של f/1.8, פלאש מארבע נורות LED וצילום ב-4K. המצלמה הקדמית מתהדרת בחיישן בעל 7 מגה-פיקסלים ומציעה ייצוב תמונה תוכנתי.

ה-iPad Pro תומך כעת בטעינה מהירה, באמצעות מטעני ה-USB-C של אפל שיועדו במקור למחשבי ה-Macbook וה-Macbook Pro החדשים. באמצעות המטען המהיר, יוכל ה-iPad Pro להיטען בקצב כפול מבעבר. באמצעות תמיכה ב-USB 3, ה-iPad Pro מבטיח גם העברת נתונים מהירה, נוסף על הטעינה הזריזה. חיי הסוללה של ה-iPad Pro עומדים על כ-10 שעות שימוש רצופות, על פי אפל.

וכעת, למחירים

ה-iPad Pro יוצע לרכישה במחיר התחלתי של 649 ו-799 דולרים בהתאמה (כ-2,300 ו-2,800 שקלים בהתאמה) עבור גרסאות ה-10.5 אינץ’ וה-12.9 אינץ’, בנפח בסיסי של 64 גיגה-בייט אחסון וקישוריות WiFi. בעבור שדרוג לדגם בעל קישוריות 4G (כלומר, עם כרטיס סים) תשלמו 779 ו-929 דולרים (כ-2,760 ו-3,290 שקלים), בהתאמה. ישנן גם גרסאות בנפחים גבוהים יותר. פירוט מחירים מלא ניתן למצוא בקטלוג המוצרים באתר של אפל.

יחד עם נפח אחסון מירבי של חצי טרה-בייט, דוק מתרחב, מנהל משימות עוצמתי יותר וניהול חלונות גמיש יותר, ה-iPad ללא ספק עבר תהליך התבגרות ומוצב כעת בשוק ככלי עבודה עוצמתי ויעיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים