הוכרז: Oppo R11 – עם מערך צילום כפול ופלטפורמת Snapdragon 660

Oppo R11 Oppo R11

פחות משבועיים חלפו מאז העידה הדלפה על כך שאופו מתכננת לחשוף מכשיר פרימיום חדש ב-10 ביוני, וכעת בוחרת היצרנית הסינית להקדים את המאוחר ומכריזה על הסמארטפון החדש והמתקדם ביותר בייצורה, Oppo R11, שמגיע כממשיך הדרך של מכשירי Oppo R9 ו-R9S.

קווי העיצוב העיקריים של דגם ה-R11 החדש מבית Oppo נותרים זהים למדי לקודמו, בעודו כולל עיצוב העשוי יריעת אלומיניום יחידה, כאשר פסי האנטנה המוכרים מתפרשים על גבי דפנות המכשיר התחתונות והעליונות באופן שאינו בולט משמעותית לעין. בגב האלומיניום של המכשיר נמצא אחד מן הפיצ’רים הבולטים ביותר בו, זהו מערך הצילום הכפול. מערך זה משלב שני חיישנים ברזולוציית 20 ו-16 מגה פיקסל, המאפשרים ביצוע זום אופטי של עד פי 2 ללא פגיעה באיכות כמו גם צילום באפקט בוקה (Bokeh).

Oppo R11
Oppo R11

מערך הצילום המשני עבור מצלמת הסלפי של ה-Oppo R11 לא נותר מאחור וכולל חיישן יחיד ברזולוציית 20 מגה פיקסל, אם כי ללא נורות LED עבור פלאש. מתחת לזה ממוקם צג AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD וכפתור בית המשמש גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

מתחת למכסה המנוע משלב המכשיר החדש של Oppo את אחת ממערכות שבבים המתקדמות ביותר מבית קוואלקום, היא Snapdragon 660, שכוללת 8 ליבות עיבוד מסוג Kryo 260 בתדר מקסימלי של 2.45GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 512. זו תצוות לסוללת 2,900mAh בלתי נתנת לשליפה, זיכרון בנפח 4GB RAM ורכיב אחסון פנימי בנפח של 64 גיגה-בייט. המכשיר, שירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 נוגט, יוצע לרכישה בצבעים זהב ורוד, שחור וזהב.

מחירו של ה-Oppo R11 טרם נחשף בשלב זה. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים