טריילר ראשון לסרט Starship Troopers: Traitor of Mars

סוני חשפה טריילר ראשון ל-Starship Troopers: Traitor of Mars, סרט אנימציה חדש בסדרת “גברים בחלל”. בדומה ל-Starship Troopers:  Invasion, סרט האנימציה מ-2012, הסרט Traitor of Mars יתעלם מסרטי ההמשך המצולמים, ויתייחס אך ורק לסרט המקורי מ-1997.

הסיפור של Traitor of Mars עוקב אחר ג’וני ריקו, גיבור הסרט הראשון והספר של רוברט א. היינליין (Robert A. Heinlein), עליו הסדרה מבוססת. ריקו נשלח לפקד על קבוצה של מגוייסים טריים במאדים, היכן שהם מותקפים על ידי החרקים. את ריקו ידובב לא אחר מאשר קספר ואן דין (Casper Van Dien), שגילם את ריקו גם בסרט הראשון והשלישי.

שחקנית נוספת שתדובב דמות ותיקה היא דינה מאייר (Dina Meyer), ששיחקה את דיזי פלורס ב”גברים בחלל” המקורי. דיזי נהרגה, אמנם, אבל בטריילר נדמה שריקו פונה אליה. האם היא תופיע בזכרונותיו בלבד, או שמא יהיה טוויסט אחר בעלילה סביבה, נדע כשהסרט יצא.

עם שלושה סרטים, משחק וידאו, סדרת אנימציה ממוחשבת ושני סרטי אנימציה ממוחשבת כולל הסרט החדש, העולם הקולנועי של “גברים בחלל” מפוזר לכמה כיוונים, כשכל הפקה חדשה בוחרת למה היא מתיחסת וממה היא מתעלמת. מלבד זה ש-Traitor of Mars מתיחס לסרט המקורי ואליו בלבד, אין פרטים נוספים על הסיפור, הדמויות או השחקנים שלו.

Starship Troopers: Traitor of Mars צפוי לצאת ב-21 באוגוסט הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים