רגע לפני: השמועות וההדלפות הכי מעניינות של E3 2017

תערוכת E3 המתקיימת מדי שנה היא חג לגיימרים ולחובבי טכנולוגיה. בתערוכה מוצגים משחקים, פיתוחים, חומרה חדשה, ומגוון חברות מכריזות על תוכניותיהן לעתיד הקרוב. זה הזמן בו נחשפים המשחקים הכי גדולים וטריילרים מסעירים מציפים את הרשת. מן הסתם, מדובר באירוע המעורר שמועות רבות. אספנו את מיטב השמועות הללו לפניכם.

Assassin’s Creed מגיע למצרים העתיקה?

לפי שמועה שהסתובבה ברשת לאחרונה, המשחק הבא בסדרת Assassin’s Creed ייקרא Origins, ויתרחש במצרים העתיקה. השמועה מתבססת על תמונה שהודלפה מהמשחק, כביכול. בתמונה, גיבור המשחק מצולם בעת משימה בשם “התנקשות בקרוקודיל” (Assassinate the Crocodile), שבה על השחקן לעקוב אחרי דמות בשם שאדיה (“Shadya”) לביתה של דמות אחרת בשם “חנוט” (Khenut). חנות היתה מלכת מצרים. המשחק צפוי להגיע לקונסולות ולמחשב עוד השנה.

התמונה שהודלפה. אססינס קריד מגיע למצרים העתיקה?

בת’סדה תכריז על המשך ל”טירה הנאצית”?

לפי שמועה זו, בת’סדה (Bethesda) תכריז על כותר המשך בסדרת Wolfenstein. השמועה מתבססת על טיזר של בת’סדה מהתערוכה בשנה שעברה, שרמזה כי משחק המשך ל-The New Order נמצא בפיתוח. מאז, פוזרו מספר רמזים נוספים אודות המשחק המסקרן. למרבה הצער בת’סדה לא מוכרת את משחקי Wolfenstein בישראל – אולם יש לסדרה מעריצים רבים בקרב הציבור המקומי גם למרות עובדה זו.

קונסולה חדשה של סוני?

לפי תחזית עדכנית יחסית של אנליסט בשם דמיאן ת’ונג, סוני עשויה להשיק קונסולה חדשה כבר במהלך 2018 (או איטרציה חדשה של ה-PlayStation 4). האנליסט סיפר כי “סוני תשיק את הדור הבא של ה-PlayStation במחצית השניה של 2018“. ייתכן כי סוני תרצה להתחרות ב-Scorpio של מיקרוסופט באמצעות דגם חדש. נציין כי אותו אנליסט חזה בהצלחה את השקת ה-PlayStation 4 PRO ואת גרסת ה-Slim, כך שייתכן שיש דברים בגו.

סקיירים מגיע למציאות מדומה?

אם נגענו כבר בנושא בת’סדה, נזהיר מראש כי אין לצפות להכרזה על משחק חדש בסדרת The Elder Scrolls השנה. בת’סדה הבהירה שוב ושוב כי המשחק הבא בסדרה עדיין רחוק מאיתנו. אולם לפי שמועה חדשה, אולי נזכה לשחק ב-Skyrim במציאות מדומה. השמועה מגיעה מפרסום באתר 4chan, לפיו החברה עובדת על גרסת מציאות מדומה של משחק הפנטזיה הפופולארי תחת שם הקוד Skyrim VR.

המפרסם טוען כי לא בטוח שבת’סדה תחשוף את הפרויקט בשלב זה, על מנת לא להסיט את תשומת הלב מ-Fallout VR ומהפרויקט החדש שלה, Starfield. עם זאת, מדובר בשמועה מפוקפקת ולא מבוססת, לכן ייתכן כי הסיפור כולו אינו אלא בדיה. נחיה ונראה.

מריו פוגש את הארנבים המטורפים?

לפי שמועה זו משחק חדש יפגיש בין סופר מריו האהוב והמוכר, לבין הארנבים המשוגעים של Raving Rabbids. המשחק אמור להיות שילוב של אסטרטגיה בתורות עם ז’אנר התפקידים. לפי השמועה, הארנבים המשוגעים יתחפשו לדמויות השונות מ-Mushroom Kingdom, כלומר הדמויות המוכרות ממשחקי סופר מריו.

פוקימון יגיע ל-Switch?

קונסולת ה-Switch של נינטנדו זכתה למשחק נהדר מסדרת Zelda, שקיבל שבחים מקיר לקיר מהמבקרים ומהשחקנים כאחד. אולם אלו שסיימו את המשחק מחפשים כבר את הדבר הבא. לפי שמועה זו, נינטנדו עשויה להכריז כי גרסה מיוחדת של פוקימון תצא עבור ה-Switch: בפרט, תהיה זו גרסה מאוחדת של Pokemon Sun ו-Pokemon Moon, משחקי ה-3DS המצליחים. לפי השמועה, הגרסה המאוחדת תיקרא Pokemon Stars.

מיקרוסופט תחשוף את פרויקט הסקורפיו החדש

בשלב זה כבר לא מדובר בשמועה, אלא בציפיה מוחשית. מיקרוסופט פיזרה אינספור רמזים אודות הקונסולה החדשה של החברה, שתצטרף למשפחת Xbox. ראינו מוקדם יותר השנה שהמכשיר עצמו כבר רץ, ועומד ביעדי החומרה המתקדמים שהציבה מיקרוסופט. גרסת המפתחים כבר פעילה ואף צולמה. לפי כל הנתונים שבידינו, מדובר בקונסולה החזקה ביותר לסלון עד כה.

תערוכת E3 תחל ביום שלישי הקרוב (13 ביוני) ותימשך עד ליום שישי (16 ביוני) בלוס אנג’לס, קליפורניה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים