דיווח: המפתחת של The Witcher נסחטת בימים אלה לשלם כופר

CD Projekt RED, המפתחת הפולנית שמאחורי סדרת משחקי התפקידים The Witcher, גילתה להפתעתה שגורמים חיצוניים הניחו את ידיהם על מסמכי פיתוח פנימיים והם דורשים כופר או שהמסמכים ישוחררו לרשת. מדובר במסמכים של Cyberpunk 2077, המשחק הבא של החברה. לדברי CD Projekt RED המסמכים שנגנבו ישנים יחסית, ולא משקפים את מצבו של המשחק כרגע. החברה מסרבת לשלם את דמי הכופר, מה שיוביל, ככל הנראה, לשחרור המסמכים לרשת.

למרות שמדובר במסמכים לא עדכניים, CD Projekt Red המליצה לשחקנים המצפים בקוצר רוח לעוד פרטים על המשחק להמנע מהם, ולא להחשף למידע שלא מגיע ישירות מהמפתחת. “בבוא הזמן”, נכתב בציוץ, “אתם תשמעו על Cyberpunk 2077 מאתנו – רשמית”. ייתכן שלמרות שהמסכים אינם עדכניים, הם מכילים ספוילרים משמעותיים למשחק.

Cyberpunk 2077 יהיה משחק תפקידים (RPG) בז’אנר הסייבר-פאנק, תת-סוגה של מדע בדיוני המתרחשת לרוב בעתיד הלא רחוק, ועוסקת ברודנות תאגידית ובחיבור הגובר בין אדם למכונה. המשחק מבוסס על שיטת משחקי התפקידים השולחנית Cyberpunk 2020, ויתרחש בעיר ענקית הנקראת Night City.

מהמידע שנחשף על המשחק בינתיים ידוע לנו שאנחנו נכנס לנעליו של שוטר ביחידה מיוחדת, אשר צדה אנשים שהפריזו בשימוש בשתלים רובוטים, ואיבדו צלם אנוש כתוצאה מכך. חלק מהכלים של השחקנים יהיו גם הם שתלים, שיאפשרו לקרוא מצבי רוח ותגובות של אנשים אחרים, ואף להבין שפות לא ידועות.

המשחק הבא של CD Projekt. מסמכים הקשורים אליו נגנבו.

נכון לרגע זה המשחק מפותח לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי, אך אלה פרטים זמניים שעשויים להשתנות עם שינוי שוק הקונסולות במהלך הפיתוח. אין תאריך יציאה רשמי למשחק, מלבד מלגה שניתנה ל-CDPR ממשלת פולין בה מדובר על יציאת משחק ב-2019, אך גם זה לא נתון וודאי. נכון לעכשיו, נותר לנו רק לשער, לנחש, ולחכות להצהרה רשמית, כפי ש-CD Projekt RED ביקשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים