הכירו את Xbox One X – הקונסולה החזקה ביותר בעולם

Xbox One X (תמונה: Microsoft)

כצפוי, מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת E3 2017 התחילה בחשיפתה של הקונסולה שהייתה ידועה עד עכשיו כ”סקורפיו”. כעת שמה העדכני הוא Xbox One X (לא להתבלבל עם Xbox One S), וכפי שהובטח, מדובר בקונסולה החזקה ביותר בעולם.

קונסולת ה-Xbox One X תעבוד על מעבד בעל 8 ליבות במהירות 2.3GHz, כרטיס מסך שפועל ב-6 טרה-פלופים עם 12 גיגה-בייט של זכרון GDDR5 ו-1 טרה בייט של נפח אחסון. בנוסף, המכשיר יתמוך ברזולוציית 4K/UHD באופן מלא לחלוטין.

מפתחות משחקים יוכלו לאפשר למשחקים שלהם לתמוך ברזולוציית 4K מלאה. מיקרוסופט תוציא עדכונים חינמיים לחלק מהמשחקים שלה, ביניהם Gears of War 4, Halo Wars 2 ו-Minecraft, שיאפשרו להם לרוץ ב-4K “אמיתי”. גם מפתחות צד שלישי עובדות על עדכונים שיאפשרו 4K מלא. משחקי צד שלישי שיקבלו את העדכון כוללים את Final Fantasy XV, Resident Evil 7, Rocket League ועוד.

Xbox One X (תמונה: Microsoft)
Xbox One X (תמונה: Microsoft)

משחקים שלא תומכים ברזולוציית 4K מלאה ירוויחו גם הם מהקונסולה העצמתית, שתגרום להם להראות טוב יותר משהם נראים על קונסולת ה-Xbox One הרגילה. לדברי פיל ספנסר (Phil Spencer), ראש חטיבת ה-Xbox במיקרוסופט, גם שחקנים ללא טלויזיות 4K יהנו מביצועים טובים יותר, גרפיקה משופרת וזמני טעינה מהירים בהרבה.

Xbox One X צפויה להיות זמינה למכירה ב-7 בנובמבר הקרוב. היא תעלה 499 דולר, 100 דולר יותר מ-PlayStation 4 Pro, אך גם תהייה משמעותית חזקה יותר ממנה, והיא תהייה קונסולת ה-Xbox הקטנה ביותר אי פעם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים