המתנקשים מגיעים למצריים העתיקה ב-Assassin’s Creed Origins

מתוך Assassin’s Creed Origins (תמונה: Ubisoft)

במהלך מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט הוכרז רשמית המשחק הבא בסדרת Assassin’s Creed. המשחק, ששמו המלא הוא Assassin’s Creed Origins, הודלף לא פעם בעבר, אך לראשונה אנו רואים הן את המשחקיות שלו והן את הסיפור והנושא שלו.

Origins לוקח אותנו לימי מצרים העתיקה, לזמן שקדם אף לאחוות המתנקשים ולאבירים הטמפלרים הנלחמים בהם. אנחנו נכנס לנעליו של באייק (Bayek), המג’יי (Magi) האחרון. בעולם המשחק המג’יי היו מעין “שריפים” של העולם הקדום, נודדים בין ישובים, שופטים ועושים צדק. כעת נשאר רק אחד מהם.

בהדגמת המשחק שהוצגה בתערוכה באייק הגיע לסיווה (Siwa), עיירת מולדתו, במטרה לחסל נביא-שקר שהשתכן בה. אנו רואים את יכולותיו של באייק, הכוללות התגנבות, שליטה מדהימה בחץ וקשת, וכישורי לוחמה פנים-אל-פנים שלא יביישו אף מתנקש.

מתוך Assassin's Creed Origins (תמונה: Ubisoft)
מתוך Assassin’s Creed Origins (תמונה: Ubisoft)

בנוסף, אנו רואים שלבאייק יש קשר מיוחד עם הנשר שלו. באייק יכול לשלוח את הנשר לסייר ולראות דברים דרך עיניו. זו גרסה מוקדמת ומילולית יותר של “עיני הנשר” (Eagle Vision), היכולת של המתנקשים המאוחרים יותר לשים לב לפרטים חשובים שעין רגילה מפספסת. יתכן שלבאייק יש כוחות מיסטיים נוספים שלא נחשפו עדיין בשלב זה.

Origins מציג משחקיות שונה מקודמיו, שמשאילה אלמנטים רבים ממשחקי תפקידים (RPG). בין האלמנטים הללו בולטות במיוחד מערכת דרגות שמעניקה נקודות לפיתוח הדמות, תפריט ציוד בו ניתן לשנות את הציוד של באייק, ומערכת קרב שמזכירה משחקי פעולה-תפקידים כגון Dark Souls ו-The Witcher, בה השליטה בדמות מדויקת יותר מבמשחקים הקודמים.

Assassin’s Creed Origins צפוי לצאת למחשב האישי, PlayStation 4 ו-Xbox One ב-27 באוקטובר, ויספר כיצד באייק, המג’יי האחרון, הפך למתנקש הראשון באחוות המתנקשים שאנו מכירים מהמשחקים הקודמים.

השוואת מפרטים