מיקרוסופט חושפת את Forza Motorsport 7 עם רכב חדש על הבמה

רכב ה-Porsche 911 GT2 RS שישתתף במשחק Forza 7 (תמונה: Microsoft)

את מסיבת העיתונאים שלה בתערוכת E3 פתחה אמש (א’) מיקרוסופט עם חשיפת הקונסולה העצמתית החדשה שלה, Xbox One X. מיד לאחר ההכרזה על הקונסולה, הדגימה מיקרוסופט את הביצועים שלה עם כותר חדש באחת מסדרות הדגל של ה-Xbox, משחק המרוצים Forza 7.

מיד עם הצגתו של המשחק מיקרוסופט עשתה היסטוריה. במהלך שאין לו תקדים, החברה הציגה על הבמה של E3 את ה-Porsche 911 GT2 RS, הרכב הראשון אי פעם שנחשף בתערוכת משחקי וידאו. הרכב, כמובן, יהיה זמין במשחק החדש, לצד רכבים רבים נוספים של פורשה, שעובדת בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט זה זמן מה.

Forza 7 ירוץ על קונסולת ה-One X ברזולוציית 4K מלאה וב-60fps. במהלך ההדגמה של המשחק הוצג מרוץ בכביש ההרי המפורסם ג’בל הפיט בדובאי, ברזולוציה ורמת פירוט חסרות תקדים בסדרה.

חוויית המשחק של Forza 7 תרגיש מציאותית במיוחד. המכוניות במשחק החדש יגיבו בצורה מציאותית לסביבה ולמהירות, כאשר חלקי הרכב השונים ירעדו ויגיבו למתרחש. המשחק יציג סביבה חיה, עם תאורה דינמית שתושפע ממעברי יום ולילה, ומזג אוויר דינמי שישפיע על מסלול המרוץ, כגון שלוליות שיגדלו בהדרגה תחת גשם.

Forza Motorsport 7 יהיה זמין החל מה-3 באוקטובר בקונסולות ה-Xbox One ובמחשבים מבוססי Windows 10 עם מעל 700 מכוניות, ויציג את האוסף הוירטואלי הגדול ביותר של מכוניות פרארי, למבורגיני ופורשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים