להיכנס למשחק: DOOM ו-Fallout 4 יגיעו למציאות המדומה עוד השנה

בתמונה: המשחק DOOM

חברת בת’סדה (Bethesda) פתחה את מסיבת העיתונאים שלה בתערוכת E3 2017 עם Doom ו-Fallout 4, שני כותרים מוכרים של החברה, שיקבלו עוד השנה גרסה מיוחדת למציאות מדומה.

המשחק הראשון הוא DOOM VFR. שחקני Doom ותיקים יזהו את הקריצה לנשק BFG, או בשמו המלא Big F*****g Gun. מטריילר המשחקיות ש-Bethesda הציגה ניתן לראות כיצד פעולות מסוימות במשחק, כגון ההסתערות על אויבים פצועים, עברו התאמה כדי להיות קריאות יותר וקלות יותר ליישום במציאות מדומה. המשחק ישמור על הקצב המהיר והלחימה הברוטלית של הכותר המצליח מ-2016.

בנוסף הציגה בת’סדה את Fallout 4 VR. מדובר בהמרה של Fallout 4 למציאות מדומה, עם ממשק משתמש מותאם לכך, הן בקרבות והן בבניית הישובים. חוויית המשחק של Fallout 4 VR מתוארת על ידי Bethesda כ”חסרת תקדים”, עם עולם פתוח ענקי שאפשר לחקור ולשקוע לתוכו במציאות מדומה.

למשחקי ה-VR החדשים של Bethesda אין עדיין תאריך יציאה מדויק. Fallout 4 VR צפוי להיות זמין ל-Vive במהלך אוקטובר הקרוב. על DOOM VFR אנחנו יודעים עוד פחות, אך Bethesda הבטיחה שכל מה שהוצג בתערוכה יהיה זמין עוד השנה, כך שוודאי נשמע פרטים נוספים על שני המשחקים בחודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים