שדרוג משמעותי למערכת האויבים ב-Middle Earth: Shadow of War

המשחק Middle Earth: Shadow of War הוכרז מוקדם יותר השנה, וכעת, במהלך מסיבת העיתונאים של Microsoft בתערוכת E3, נחשף סרטון משחקיות ראשון מהכותר החדש. מדובר במשחק ההמשך למשחק הפעולה/תפקידים המצליח Shadow of Mordor מ-2014.

במשחק החדש אנו חוזרים לנעליו של טליון (Talion), אדם שבגופו שוכנת גם רוחו של אלף עתיק צמא-נקמה. מפת מורדור, ממלכתו של אדון האופל סאורון (Sauron) גדלה משמעותית, וכוללת כעת אזורים חדשים שלא נכללו במשחק הראשון. על טליון מוטלת המשימה להמשיך לכבוש את מורדור מידיהם של סגניו של סאורון, משימה אותה הוא לא יוכל למלא לבדו.

Middle Earth: Shadow of Mordor הציג את מערכת הנמסיס (Nemesis) המהפכנית, שהפכה כל משחק חדש לחוויה דינאמית וייחודית, בה האויבים גדלים ומתפתחים בהתאם למעשיו של הגיבור, ואף זוכרים מפגשים קודמים איתו.  מערכת הנמסיס החדשה מציעה משחק מגוון ודינמי עוד יותר. העדכונים למערכת פורטו באופן ויזואלי באמצעות סרטון משחקיות שהוצג על הבמה.

כעת השחקן לא רק יביס אויבים, שכוללים בין היתר אורקים וטרולים, אלא לעתים יהיה עדיף לגייס אויב מובס לשרותינו, כדי להגדיל ולגוון את הצבא שלנו. צבא זה יהיה חיוני כדי לכבוש בצרונים המפוזרים במפה. שרי המלחמה האוחזים בבצרונים האלה יהיו גם הם תוצאות של מערכת הנמסיס, עם סגנים משלהם שיפתחו מערכות יחסים אתנו ואחד עם השני. שימו לב כי תאריך היציאה של המשחק נדחה בחודשיים לחודש אוקטובר.

Middle Earth: Shadow of War נדחה ל-10 לאוקטובר, ויגיע ל-Windows 10, Xbox One ו-PlayStation 4.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים