מסכי טלוויזיות ה-QLED של סמסונג מגיעים לישראל

מסכי סדרת Samsung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) מסכי סדרת Samsung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סמסונג אלקטרוניקס ויבואנית טלוויזיות החברה בישראל, סמליין, השיקו היום (ב’, 12.6) את סדרת מסכי ה-QLED החדשה, אשר נחשפה בחודש ינואר האחרון בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2017 שהתקיימה בלאס וגאס.

מסכי הטלוויזיה החדשים מגיעים בשלושה דגמים: Q7, Q8 ומסך הדגל Q9, כולם נשענים על טכנולוגיית ה-Quantum Dot המעודכנת של סמסונג המאפשרת לטלוויזיות לייצג צבעים באופן מדויק הרבה יותר תוך תמיכה מלאה (100%) בתקן הצבעים DCI-P3.

סדרת Samsung QLED לשנת 2017

מסך הטלוויזיה המוביל את סדרת ה-QLED של סמסונג הינו ה-Samsung Q9F. מדובר בטלוויזיה חכמה המבוססת על הדור החדש של מערכת ההפעלה Tizen 3.0 המוצעת בגדלים של 65 ו-88 אינץ’ ומציגה מבנה שטוח (על כן הסימול של האות ‘F’ בשמה). מסך ה-Q9F הינו היחיד בסדרת ה-QLED של סמסונג לשנת 2017 המציג תמיכה ב-HDR2000 (בהירות של עד 2000 ניט), זאת בהשוואה למסכים שהציגה החברה בשנה שעברה, שהסתפקו במחצית מהבהירות המוצעת במסך הדגל כיום.

טכנולוגיית ה-Quantum Dot המעודכנת של סמסונג מאפשרת שחזור צבעים מדוייק יותר, מה שבסופו של יום יציג את הפרטים טוב יותר גם בתמונות חשוכות ובאלו שצולמו מול תאורה חזקה. ייצוג במרחב צבעים של 10 ביט שהגיע למסכי ה-SUHD מהשנה שעברה נשמר גם במסכיה החדשים של סמסונג בסדרת ה-QLED כולה, ובנוסף, שמה סמסונג את הדגש השנה על הפחתה משמעותית בהצגת השתקפויות במסך כמו גם בשיפור זוויות הצפייה – הן במסכים השטוחים והן במסכים הקעורים.

מחירה של ה-Samsung Q9F יעמוד על 28,990 שקלים עבור דגם ה-65 אינץ’.

שלט למסכי Samsung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
שלט למסכי Samsung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סדרת ה-Samsung Q8 מגיעה בוריאציה בעלת מסך קעור בלבד ובגדלים של 55, 65 ו-75 אינץ’. במקרה של סדרה זו, התמיכה תהא בתקן HDR1500 “בלבד”, עם הצגת פרטים טובה יותר מדגמי השנה שעברה, אך נמוכה מעט מזו שמציע מסך הדגל Q9F. סדרת ה-Samsung Q7, לעומת זאת, תאפשר בחירה בין מסך קעור (Q7C) בגדלים של 55 או 65 אינץ’ ובין מסך שטוח (Q7F) בגדלים של 55, 65 ו-75 אינץ’. גם כאן משלבת החברה את טכנולוגיית ה-Quantum Dot עם תמיכה ב-HDR1500.

בצד העיצוב עוברת סמסונג למצב חיסכון בחוטים. כל הדגמים החדשים בסדרת ה-QLED יציעו חיבור בודד לרכזת חכמה, אליה תוכלו לחבר את כל הקופסאות החיצוניות שלכם לטלוויזיה (ממירים, קונסולות משחק ועוד), לצד חיבור נוסף לחשמל, כמובן. על מנת להסתיר את הכבלים כמה שיותר, משלבת סמסונג במסכים החדשים כבל דקיק ושקוף שיעביר את המידע לקופסה החיצונית, זו ניתנת למיקום בטווח של 5 מטרים (ברירת המחדל) ועד 15 מטרים (עם כבל ארוך יותר, לרכישה בנפרד). בנוסף, משלבת החברה בגב המסכים מעמדים דרכם ניתן להעביר את הכבלים (כבל למדיה וחשמל) באופן נסתר.

מערכת ההפעלה Tizen 3.0 מגיעה לכלל הטלוויזיות בסדרה החדשה של סמסונג ומציעה ניווט מהיר יותר משהוצע בגרסאות הקודמות ותמיכה טובה יותר בשליטה באמצעות הסמארטפון, הן דרך אנדרואיד והן דרך iOS. בצד התוכן תוכלו למצוא בטלוויזיות שירותים מובילים בתחום הזרמת התוכן, בהם נטפליקס ואמזון ובעתיד הקרוב גם סלקום TV ושירות הזרמת התוכן של פרטנר, שטרם נחשף באופן רשמי. כל זאת לצד שלל אפליקציות שיציעו תכנים נוספים.

מערכת ההפעלה Tizen 3.0 על גבי מסכי Samsung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מערכת ההפעלה Tizen 3.0 על גבי מסכי Samsung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בצד החיבורים תמצאו בכל המסכים בסדרת ה-QLED ארבעה חיבורי HDMI 2, שלושה חיבורי USB, חיבור אופטי, חיבור כבל Ethernet, תמיכה בבלוטות’ וב-WiFi, טיונר מובנה לתמיכה בשירותי עידן פלוס וטיונר לוויני. כל אלו יגיעו דרך רכזת חכמה חיצונית המתחברת לטלוויזיה.

רכזת חכמה לטלוויזיות Samsung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
רכזת חכמה לטלוויזיות Samsung QLED (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

מחירה של סדרת ה-Samsung Q8C יעמוד על 22,900 שקלים עבור מסך קעור בגודל 65 אינץ’, כאשר שדרוג למסך בגודל 75 אינץ’ יעלה לצרכן 32,990 שקלים.

מחירה של סדרת ה-Samsung Q7 יחל ב-11,990 שקלים עבור דגם בגודל 55 אינץ’ בפורמט שטוח (55Q7F), כאשר גודל מסך זה יוצע ב-1,000 שקלים נוספים בגרסת המסך הקעור (55Q7C). עבור גודל מסך של 65 אינץ’ יוצע מסך ה-65Q7F השטוח במחיר של 17,990 שקלים, בעוד שדרוג למסך קעור יעלה 2,000 שקלים נוספים. לבסוף, מסך בגודל 75 אינץ’ במבנה שטוח (75Q7F) יעלה לצרכן 29,990 שקלים.

לפניכם המפרט המלא של דגמי ה-QLED (לחצו להגדלה):

מפרטי טלוויזיות Samsung QLED (מקור: סמליין)
מפרטי טלוויזיות Samsung QLED (מקור: סמליין)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים