טריילר משחקיות חדש ל-Far Cry 5 לוקח דברים בקלות

מתוך Far Cry 5 (תמונה: Ubisoft)

במהלך תערוכת E3 2017 הציגה יוביסופט (Ubisoft) טריילר משחקיות חדש ל-Far Cry 5, המשחק הבא בסדרת משחקי היריות בעולם הפתוח. הטריילר, שמציג קטע מתוך המשחק, מזכיר לנו שלמרות האלימות והתכנים הקשים, מדובר עדיין בסדרה שיכולה לקחת את עצמה בקלות רבה.

ב-Far Cry 5 אנחנו נשחק סגני שריף במחוז הופ (Hope) הבדיוני במדינת מונטנה שבארצות הברית. כל הכבישים, הדרכים ואפילו התקשורת הסלולרית במחוז הופ נותקו על ידי כת נוצרית פנאטית שמעוניינת לקרב את יום הדין, ואנחנו אוספים בני ברית כדי להלחם בכת ולהביס אותה.

הטריילר מציג לנו את גרייס הצלפית ואת בומר הכלב, שני בני ברית אפשריים במשחק. אנו חוזים בסצנה מחרידה של הוצאה להורג של אנשים שהתנגדו לכת, שנמשכת בזמן שהשחקן מחלק לגרייס הוראות וממקם את עצמו במקום בו הוא רוצה להיות. מוקף בדם, גופות ומחזות איומים, הגיבור מזניק את המארב על חברי הכת, וכל הטון של הטריילר משתנה.

מוזיקה קצבית וכיפית מתנגנת, ומונטאז’ טראשי שלא לוקח את עצמו ברצינות כמעט בכלל מציג את גרייס ובומר כמו דמויות בסרט פעולה קיצי. אחרי שאנחנו רואים את הגיבור וחבריו הורגים כמה אויבים, ואת בומר הכלב מביא לנו כלי נשק שהוא אוסף מידיהם המתות, מופיע מטוס אותו מטיס ניק, חבר נוסף, שמחייך למצלמה לפני שהוא מפיל פצצות על חברי כת נוספים. כדי לקנח את קרנבל המוות, משאית המכונה “co-op” מופיעה גם היא לפתע, להזכיר לנו שאת המשחק כולו אפשר לשחק גם עם חבר/ה.

הטריילר מזכיר לנו שאמנם משחקי Far Cry נוטים להראות קודרים ומפחידים תחילה, הם בפועל ארגזי-חול ענקיים בהם אפשר לדרוס, לרמוס, לכתוש וליירט אויבים בשלל דרכים יצירתיות.

Far Cry 5 צפוי לצאת ב-27 בפברואר, בתחילת 2018, ויהיה זמין ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים