סוני מציגה שלל משחקים בתערוכת E3

בניגוד למיקרוסופט, שהציגה מעל ארבעים משחקים בתערוכה השנה, סוני הציגה כמות מצומצמת בהרבה של כותרים. כתוצאה מכך, כל אחד מהמשחקים הללו קיבל יותר תשומת לב, וברור לנו הרבה יותר למה אנחנו מחכים. הנה כמה מהכותרים הבולטים במיוחד בתצוגה:

טריילר ארוך יותר של Uncharted: The Lost Legacy הראה את הצרות אליהן קלואי ונדין, גיבורות משחק הספין-אוף, הולכות להקלע אליהן, ואת הדינמיקה ביניהן באקשן ומחוצה לו. המשחק צפוי לצאת ב-22 באוגוסט, אקסקלוסיבית ל-PlayStation 4.

משחק הפעולה בעולם הפתוח Horizon Zero Dawn מקבל הרחבה בשם The Frozen Wilds, שתיקח את איילוי לאדמה מושלגת, להתמודד מול איומים חדשים. ההרחבה תהייה זמינה בתאריך לא ידוע במהלך השנה הנוכחית.

משחק הזומבים Days Gone חושף עוד משחקיות, ומראה התמודדות לא רק עם קבוצות ענקיות של זומבים, אלא גם עם שורדים אחרים. סרטון ההדגמה כולל דוגמאות רבות של התגנבות והטעיה של אויבים, פיצ’רים שיהיו מפותחים לא פחות ממערכת הקרב של המשחק. המשחק אקסקלוסיבי ל-PlayStation 4.

סדרת ציד המפלצות בעולם פתוח Monster Hunter מוצאת את דרכה חזרה לקונסולות של סוני, עם Monster Hunter World. המשחק צפוי לצאת בתחילת 2018 ל-PlayStation 4 ול-Xbox One, עם תאריך יציאה מאוחר יותר למחשב האישי.

כותר הפולחן Shadow of the Colossus מימי ה-PlayStation 2 מקבל עדכון גרפי נוסף, מרשים מאי פעם, למכשיר ה-PlayStation 4. צפוי לצאת במהלך 2018.

נחשף טריילר עלילה חדש של Marvel vs. Capcom: Infinite, ומראה כיצד גיבורי מארוול וקאפקום ילחמו זה לצד זה נגד נבלים תואמים, שבראשם עומד Ultron Sigma, הכלאה בין שני הנבלים הגדולים מהעולמות השונים. המשחק יצא ב-19 בספטמבר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

Quantic Dream הציגה את העלילה של Detroit: Become Human, שתעקוב אחר מרד האנדרואידים בדטרויט, שדורשים לקבל יחס אנושי. כמו בכל משחקי Quantic Dream, תהייה משמעות רבה לבחירות ולהתנהלות שלנו במשחק, עם ענפי-סיפור רבים ומסועפים. המשחק יהיה אקסקלוסיבי ל-PlayStation 4.

משחק היריות ההמוני Destiny 2 יצא ב-9 בספטמבר, ובניגוד לקודמו יגיע לא רק לקונסולות, אלא גם למחשב האישי. שחקני PlayStation 4 יזכו לתוכן אקסקלוסיבי במשחק.

סוני חתמה את התצוגה עם Spider-Man, משחק חדש על איש העכביש שהראה מנוע פיזיקלי מרשים, מערכת קרב מהירה וגרפיקה עוצרת נשימה. בסוף הטריילר נרמז שלא רק פיטר פרקר, אלא גם מיילס מוראלס, ספיידר-מן אלטרנטיבי ופופולרי ביותר, יופיע במשחק. Spider-Man צפוי לצאת במהלך 2018 אקסקלוסיבית ל-PlayStation 4.

בנוסף סוני הכריזה על שישה כותרי מציאות מדומה חדשים, ביניהם Skyrim VR ו-Monsters of the Deep, סימולטור דיג בעולם של Final Fantasy XV.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים