לאחר 14 שנים של ציפיה, יוביסופט מכריזה על Beyond Good and Evil 2

ענקית משחקי הוידאו יוביסופט (Ubisoft) סגרה את מסיבת העיתונאים שלה בתערוכת E3 עם הכרזה על אחד הכותרים הכי מצופים שלה – Beyond Good and Evil 2.

לאחר הצלחתו של המשחק המקורי מ-2003, כותר שהתאפיין במשחקיות יוצאת דופן ובדמויות שונות ומגוונות מאלה שאנו רואים ברוב המשחקים, התפתחה סביבו קהילת מעריצים משמעותית. עם השנים היו מספר הכרזות וניסיונות לייצר משחק המשך, אך אלו העלו חרס.

השנה מישל אנסל (Michel Ancel), מנהל אומנותי ביוביסופט והיוצר של סדרת Rayman ו-Beyond Good and Evil, עלה לבמה עם דמעות בעיניים לספר שסוף סוף הוא מביא לנו את המשחק לו חיכינו זמן כה רב. אך זה לא המשחק שחשבנו שהוא יהיה. Beyond Good and Evil 2 הוא לא משחק המשך, כפי שתוכנן במקור. מדובר בפריקוול, משחק שמתרחש לפני הכותר הראשון.

המשחק החדש יתרחש ב”מערכת 3″, מערכת שמש רחוקה משלנו, בה תאגידים של בני אדם מייצרים בני-כלאיים, אנשי-החיה המופיעים בשני המשחקים, כדי לישב כוכבים נוספים. גיבורי המשחק הם פורעי חוק שנלחמים על חירותם, ועל הזכות לקבוע את גורלם בכוכבים. Beyond Good and Evil 2 לא יתמקד בכוכב אחד, כמו המשחק הראשון המתרחש בכוכב פנדורה, אלא יקח אותנו למחוזות שונים, מגוונים ועצומי מימדים.

Beyond Good and Evil 2 נמצא בפיתוח כבר שלוש שנים, ואין לו תאריך יציאה רשמי באופק. יוביסופט קוראת לנו, השחקנים, להכנס לתכנית “קופי החלל” באתר המשחק, ולהשתתף בעיצוב המשחק, כדי שיהיה המשחק העשיר והמגוון ביותר שהוא יכול להיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים