הכרזות רבות בתצוגת משחקי המחשב האישי ב-E3 2017

מתוך Destiny 2 מתוך Destiny 2

בתצוגת משחקי המחשב ב-E3, המאורגנת על ידי אתר PC Gamer וממומנת על ידי אינטל, הוצגו הרבה משחקים, חלקם לראשונה. רכזנו בשבילכם את ההכרזות הבולטות ביותר בתצוגה:

חברת Double Fine של טים שייפר (Tim Schafer) עובדת על משחק חדש בשם Ooblets, בו נגדל צמחים תבוניים בגינה, ונקח אותם לקרבות במשחק תפקידים בתורות. המשחק צפוי לצאת ב-2018 למחשב האישי ול-Xbox One.

מפתחת האינדי Harebrained Schemes, האחראית על משחקי Shadowrun האחרונים, הציגה את BattleTech. זהו משחק אסטרטגיה טקטי המבוסס על משחק האסטרטגיה השולחני בעל אותו השם. BattleTech נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים, ולמרות הצלחתו ב-Kickstarter, המפתחים ממשיכים לגייס כספים להגדלת המשחק באתר שלהם. הוא צפוי לצאת למחשבים אישיים לפני סוף השנה.

טריילר ראשון ל-Mount & Blade II: Bannerlord נחשף, משחק תפקידים היסטורי המתמקד בלוחמה מדויקת. המשחק יתרחש לפני אירועי Mount & Blade: Warband. לא הוכרז תאריך יציאה למשחק, שצפוי לצאת למחשב האישי בלבד.

משחק היריות ההמוני Destiny 2 יגיע למחשב האישי בסיוע Activision, וידע לנצל את כל הליבות של מעבדי i9 Extreme החדשים של אינטל.

משחק היריות PlayerUnknown’s Battlegrounds אמנם נמצא עדיין ב”גישה מוקדמת” (Early Access), אך כבר משחקים בו המוני שחקנים ברחבי העולם. עדכונים חדשים שצפויים לצאת למשחק כוללים נשקים חדשים, מפות חדשות, יכולת טיפוס דינאמית שמגיבה שונה לגבהים ומכשולים שונים, ויכולת צפיה-חוזרת במשחקים כדי לראות ולנתח את כל מה שהתרחש בזירות הכאוטיות של המשחק.

משחק היריות הברוטאלי Killing Floor 2 ישיק אירועים עונתיים עם תוכן רב שיהיה זמין לכל השחקנים, כשהראשון הוא ה-Summer Sideshow, יריד שעשועים אימתי. האירוע כבר זמין לכל השחקנים, והמשחק זמין בחינם ב-Steam בשבוע הקרוב.

מיקרוסופט הכריזה שלא רק שמשחק המרוצים Forza Motorsport 7 יהיה זמין למחשבים האישיים, כפי שהוכרז באירוע שערכה מוקדם יותר השבוע, אלא שהוא גם יתמוך בכל שלט והגה שקיים בשוק כיום. לדברי נציג החברה, הם הצליחו להפעיל את המשחק אפילו עם גיטרה של Guitar Hero, אבל לא ממליצים על כך.

מפתחי Sea of Thieves הבטיחו שהמשחק, שמפותח ל-Xbox One, יגיע למחשב האישי לא כפורט של גרסת ה-Xbox, אלא כמשחק מחשב שמפותח במקביל לגרסת הקונסולה. זאת כדי להבטיח שהוא יתפקד גם במחשב על הצד הטוב ביותר, ולא יסבול מבעיות נפוצות של פורטים.

מפתח משחק ההרפתקאות The Last Night, שהטריילר שלו הוצג יום לפני כן אצל מיקרוסופט, עלה לספר שמדובר במשחק דינמי. עלילת המשחק תתפרס על כמה לילות, ודמויות יזכרו מה התרחש בלילות קודמים, ויגיבו בהתאם. כמו כן, גם החידות במשחק יהיו דינמיות. למשל, דירה שננסה לפרוץ אליה תהייה ריקה לפעמים, ולפעמים הדייר יהיה בבית, ולפעמים יהיו שוטרים בחוץ, ועם כל סיטואציה נאלץ להתמודד בדרך אחרת, למרות שמדובר באותה הדירה.

מפתחת האינדי Klei, העומדת מאחורי Invisible Inc., Don’t Starve ו-Mark of the Ninja, עובדת על משחק תפקידים בתורות בשם Griftlands, המתרחש במערכת מדע בדיוני. המשחק צפוי לצאת בין סוף 2017 לתחילת 2018.

קליף בלזינסקי (Cliff Bleszinski), האיש מאחורי משחקי Unreal ו-Gears of War, הציג את Law Breakers – משחק זירה מבוסס דמויות בזירות ללא כוח כבידה. המשחק ידרוש רמת משחק מאד גבוהה, ומיועד לשחקנים מנוסים ורציניים ביותר. הבטא הפתוחה של המשחק תתחיל ב-30 ליוני, וב-8 לאוגוסט הוא יצא למחשב האישי ול-PlayStation 4. בלזינסקי הדגיש שהמשחק יעלה 29.99 דולר, ושמשחקי רשת במחיר מלא הם “בולשיט”.

חברת Chucklefish העומדת מאחורי Starbound הציגה את Wargroove, משחק תפקידים טקטי שמשאיל הרבה אלמנטים מ-Fire Emblem. המשחק יכלול 12 מערכות לשחקן יחיד, ומעצב שלבים פשוט ואפקטיבי שמאפשר לבנות שלבים מלאים במספר דקות.

נציג של Monoluth, המפתחת את Middle Earth: Shadow of War הציג את אלטריאל (Eltariel), אלפית מתנקשת שתופיע במשחק. אלטריאל תהייה הגיבורה של פיסת ה-DLC הראשונה של המשחק, שתקרא Blade of Galadriel ותהייה מערכה קצרה, נפרדת מהמשחק הראשי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים