נינטנדו מציגה משחקים רבים לקונסולת ה-Switch בתערוכת הגיימינג E3

קונסולת נינטנדו סוויץ'

קונסולת ה-Switch החדשה של נינטנדו הושקה בהצלחה, עם מכירות רבות מקהל שחקנים נלהב. למרות זאת, החשש הנפוץ ביותר שנשמע לגביה הוא שמלבד Legend of Zelda: Breath of the Wild, אין לה עוד משחקים להציע. בתערוכת E3 2017 נינטנדו ניסתה להרגיע את חששותינו, עם הבטחה שעוד השנה יהיו כמה וכמה כותרים חדשים שיתנו לנו שעות ארוכות של הנאה.

לחובבי המשחקים התחרותיים, נינטנדו מזכירה ש-FIFA 18 יגיע גם ל-Switch עוד השנה; משחק המכות יוצא הדופן Arms יוצא כבר השבוע; משחק היריות Splatoon 2 יצא ב-21 ביולי; משחק קרבות הפוקמונים Pokken Tournament יגיע גם הוא לקונסולה החדשה; ואולי ההכרזה הגדולה מכולן – Rocket League יבוא ל-Switch עם פיצ’רים אקסקלוסיביים.

משחק הכדורגל במכוניות המרוץ Rocket League הוא אחד ממשחקי הספורט הפופולריים ביותר של השנים האחרונות, עם קהל שחקנים שעולה משנה לשנה. בעונת החגים הקרובה המשחק יגיע ל-Switch, ויכלול מכוניות ואפשרויות עיצוב ייחודיים לשחקני נינטנדו. ניתן יהיה לשחק עם שחקנים בכל השרתים השונים, כך ששחקני Switch, Xbox One ו-PC יוכלו לשחק כולם ביחד, וגרסת ה-Switch תהייה הגרסה היחידה שתאפשר משחק מרובה משתתפים מקומי על רשת אלחותית, פיצ’ר שצפוי לאפיין את רוב משחקי הספורט לקונסולה ההיברידית.

מלבד ההכרזה על Pokken Tournament DX, הגרסה המשופרת למשחק הזירה שתגיע לקונסולה החדשה, הודיע צונקזו אישיהארה מ-The Pokemon Company ש-Game Freak כבר עובדת על משחק פוקמון חדש, משחק תפקידים ייעודי ל-Switch. אין עוד פרטים או תאריך יציאה למשחק, אבל Pokken Tournament DX יגיע ל-Switch ב-22 בספטמבר, ויכלול פוקמונים חדשים.

משחק התפקידים Xenoblade Chronicles 2 הוא המשך ל-Xenoblade Chronicles המקורי ל-Wii, אך במרכז המשחק יעמוד גיבור חדש, שתר אחר “אליזיום” (Elysium). המשחק מועד לתקופת החגים הקרובה.

מבית היוצר של משחקי Dynasty Warriors מגיע Fire Emblem Warriors. המשחק יהיה בסגנון שאר משחקי Warriors, משחקים בהם דמויות נלחמות בצבאות ענק על מפות רחבות, ויכלול דמויות ממשחקי Fire Emblem השונים. הוא יהיה זמין בסתיו הקרוב. משחק תפקידים טקטי של Fire Emblem נמצא גם הוא בפיתוח ל-Switch, אך לא נחשפו עליו פרטים עדיין.

לאחר קרוב לשבע שנים ללא משחק בכיכובה של סאמוס (Samus), גיבורת סדרת Metroid, היא חוזרת בשני משחקים. Metroid: Samus Returns הוא משחק פלטפורמה דו מימדי בסגנון המשחקים המקוריים בסדרה, שיצא ל-3DS בספטמבר הקרוב. Metroid Prime 4, משחק רביעי בסדרת משחקי היריות של המותג, נמצא בפיתוח ל-Switch. תאריך יציאה רשמי לא הוכרז.

שני משחקי פלטפורמה דו-מימדיים הוכרזו ויגיעו ל-Switch בשנת 2018. ב-Kirby נחזור לשחק את קירבי, הכדור הורוד שבולע את האויבים שלו. במשחק החדש קירבי יוכל לא רק לקחת את הכוחות של אויביו, אלא גם לגייס אותם להלחם לצדו, כתחליף לשחקנים נוספים. ב-Yoshi נשחק את הדינוזאור יושי במפות דו מימדיות עם שני צדדים. ניתן להפוך את הצדדים של המפה, מה שמשנה את הפרספקטיבה של השלב וחושף אזורים חבויים.

לבסוף, שתי חבילות הרחבה הוכרזו ל-Legend of Zelda: Breath of the Wild. הראשונה תקרא The Master Trials Expansion, ותוסיף למשחק עוד תוכן רב, בעיקר תוכן קרבי. לינק (Link) יוכל למצוא שריונות חדשים, להלחם באויבים ייחודיים, ולשחק ב-Master Mode, רמת קושי חדשה למשחק שתהפוך אויבים לחזקים יותר, חכמים יותר, ותיתן להם יכולות שאין להם ברמות הקושי האחרות. הרחבה זו תצא ב-30 ביוני.

ההרחבה השניה נקראת The Champion’s Ballad. ההרחבה תהייה הרחבה סיפורית, ותתמקד בנסיכה זלדה עצמה ובארבעת הגיבורים שנלחמו לצדה ומתו מאה שנים לפני אירועי המשחק. הפרטים שנחשפו מעטים מאד, אך ככל הנראה מדובר בפריקוול, מה שאומר שלינק לא יהיה גיבור ההרחבה. ההרחבה תצא בתקופת החגים הקרובה, ואיתה יצאו ארבעה צעצועי Amiibo חדשים, אחד לכל גיבור, שיתקשרו גם ההרחבה וגם עם משחק הבסיס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים