דיווח: מכשירי הדגל LG G7 ו-LG V30 יזכו להשקה מוקדמת מהצפוי

LG G6 (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי) LG G6 (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

מכשירי הדגל הבאים בייצורה של ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, LG אלקטרוניקס, הם כמובן ה-LG V30 ו-LG G7, עשויים להפוך לרשמיים במועד מוקדם מן הצפוי, כך עולה מדיווח חדש המגיע ישירות ממולדת היצרנית שפורסם על ידי מגזין The Investor.

על פי לוח הזמנים המוכר של היצרנית הקוריאנית, צפויה הייתה LG אלקטרוניקס להכריז על דגם הסמארטפון LG V30 במהלך חודש ספטמבר הקרוב, אך לטענת הדיווח החדש שוקלת כיום החברה לחשוף את פאבלט הפרימיום הבא לסדרת V כבר במהלך חודש אוגוסט, כחודשיים מהיום.

לצד זאת, ספינת הדגל שתחליף את הסמארטפון נטול השוליים G6, היא ה-LG G7, עשויה להחשף רשמית גם כן כחודש מוקדם מן הצפוי – כבר בחודש ינואר 2018. המגזין פנה ל-LG בנושא וזו, מצידה, מסרה דרך נציגה הרשמי כי “דבר עוד לא הוחלט בנוגע למועדי ההשקה של הסמארטפונים הבאים שלנו“.

הצצה לאחור

עוד נמסר בדיווח כי ה-V30 כמו גם ה-G7 יבצעו שימוש בצג OLED, כאשר דגמי שוק הביניים והשוק הנמוך בייצור החברה ימשיכו לבצע שימוש בצגי LCD. בכל הנוגע ליכולות העיבוד של השניים, מעידים שמועות ודיווחים שונים כי היצרנית תבצע שימוש בפלטפורמת העיבוד Snapdragon 835/Snapdragon 836 עבור ה-LG V30, בעוד שדגם ה-LG G7 יציע למשתמשיו את פלטפורמת הדגל מבית קוואלקום ל-2018, היא Snapdragon 845.

בשלב זה לא ידועים פרטים מהותיים הנוגעים לשינויים בקווי העיצוב של ה-LG V30 ו-G7, אך ייתכן כי אלו ייחשפו בהמשך. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים