מוצרים חדשים מבית ROCCAT לגיימרים נחתו בישראל

חברת Xionite, היבואנית הרשמית של מוצרי ROCCAT בישראל הנחיתה בארץ מגוון חדש ורחב של מוצרים, ביניהם מקלדת הגיימרים AVRO הנחשבת איכותית ביותר ביחס לגודלה הקטן והמספר הגדול של לחצנים הניתנים להתאמה אישית, נורות ה-LED להתמצאות על גבי המקלדת (גיימרים כידוע אוהבים לשחק בחושך) וכו’. עוד נוכל למצוא בארץ את עכבר הגיימרים KONE [+] אשר נחשב למדויק ביותר עבור גיימרים, הוא כולל בנוסף חיישן של 6000DPI ומאפשר בקרה מלאה על יכולותיו, כמו וויסות כפתורים, יצירת טיימרים במהלך משחק ואפילו שליטה בצבע הלדים, כל זאת בזכות טכנולוגיית EASY SHIFT של ROCCAT.

עוד מוצרים שביצעו עלייה ארצה, אותם ניתן כבר למצוא ברשת אייבורי מחשבים ברחבי הארץ:
– סט האוזניות KAVE (הנמכר מאד באירופה) המגיע עם שלט ייחודי
– האוזניות KULO  7.1 ו-KULO Stereo
– הפדים לעכבר TATIO ו-ALUMIC

חוץ מהמוצרים הנ”ל, עדיין אפשר לרכוש בארץ את המוצרים אותם סיקרנו, כדוגמת העכברים Kova ו-Kone וכמובן משטח העכבר המפורסם SOTA וסט אוזניות המיני VIRE.

אנו מקווים מאד שבזכות הכניסה האינטנסיבית של חברת ROCCAT לשוק הישראלי, נוכל לראות את מחירי השוק של מוצרי הגיימינג צונחים, עד לכדי מלחמה אמיתית על כיסו של הצרכן ולטובת קהילת הגיימרית הישראלית כולה. כל שנותר לעשות הוא… לחכות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים