Vivo מפיצה טיזר לאירוע שתערוך בשבוע הבא; תציג סמארטפון עם קורא ביומטרי מתחת למסך

טיזר שהפיצה Vivo לקראת אירוע ההכרזה בתערוכת MWC 2017 שנגחאי טיזר שהפיצה Vivo לקראת אירוע ההכרזה בתערוכת MWC 2017 שנגחאי

יצרנית הסמארטפונים החמישית בגודלה בעולם, Vivo, החלה להפיץ טיזר לקראת אירוע הכרזה שתערוך במסגרת תערוכת MWC 2017 שנגחאי, שתחול בין התאריכים 28 ביוני ל-1 ביולי. בטיזר החדש ניתן לראות מסך סמארטפון אותו חוצה מה שנראה כטביעת אצבע ולצידם הכיתוב: “Unlock The Future, מה שלמעשה מעיד על כך שזו תחשוף באירוע ההכרזה סמארטפון בעל קורא ביומטרי המוטמע מתחת לתצוגה.

אף על פי שהחברה לא ציינה בפירוש כי בכוונתה להציג מכשיר בעל יכולות אלו, מן הטיזר ונוכח הצגתה של טביעת אצבע חוצה צג סמארטפון, ניתן להעריך שזהו אכן המצב. למעשה, הטיזר שמציגה היצרנית מגיע ימים ספורים לאחר שהעידו מספר דיווחים, ביניהם הערכותיו של אנליסט המובייל הסיני פאן ג’יאוטונג, כי זו תציג סמארטפון בעל יכולות אלו.

הסמארטפון עליו צפויה היצרנית להכריז בתערוכת המובייל שתתרחש בשבוע הבא בשנגחאי יהיה, על פי הידוע לנו עד כה, ה-Vivo X11. דגם זה צפוי להציע למשתמשיו לא רק יכולות זיהוי ביומטרי ייחודיות שעוד טרם נראו בשוק המובייל, אלא גם מפרט הפונה לשוק הבינוני-גבוה ומשלב את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 660 הכוללת 8 ליבות Kryo 260 בתדר מירבי של 2.3GHz יחד עם מאיץ גרפי מדגם Adreno 512. נוסף על כך, נמצא מתחת למכסה המנוע של המכשיר רכיב זיכרון RAM על סך 6 או 8 גיגה-בייט ורכיב אחסון פנימי בנפח של 64 או 128 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים