משבר בהפקה של האן סולו: הבמאים התחלפו במהלך הצילומים

מתוך "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" (תמונה באדיבות פורום פילם) מתוך “סולו: סיפור מלחמת הכוכבים” (תמונה באדיבות פורום פילם)

צילומי הסרט על האן סולו הצעיר בסדרת “מלחמת הכוכבים” (Star Wars) נמצאים בעיצומם. בעמדת הבימוי של הסרט עמדו עד לאחרונה צמד הבמאים פיל לורד (Phil Lord) וכריסטופר מילר (Christopher Miller). לאחר אי הסכמה בין הבמאים לבין ההפקה בנוגע לטון ולסגנון של הסרט, הם נאלצו לעזוב.

לורד ומילר ביימו בעבר את שני סרטי “ג’אמפ סטריט” ואת “סרט לגו”, שלוש קומדיות מצליחות מאד. למרות זאת, נשיאת LucasFilm קת’לין קנדי (Kathleen Kennedy) אמרה ש”החלטנו שדרכינו צריכות להפרד”. צילומי הסרט התחילו בפברואר, ולמעשה אמורים להסתיים בקרוב, כאשר חמישה שבועות נוספים נקבעו לצילומים מחדש בסוף הקיץ. כעת הוכרז שמי שיעמוד בראש הצילומים יהיה השחקן והבמאי רון הווארד (Ron Howard).

הווארד, שביים בין השאר את “ווילו”, “נפלאות התבונה” ואת “צופן דה וינצ’י” והמשכיו, הוא חבר ותיק של ג’ורג’ לוקאס. למעשה לוקאס פנה אליו כדי לביים את “נקמת הפאנטום” בזמנו. כעת הווארד יצטרף רשמית למשפחת “מלחמת הכוכבים” המורחבת.

הווארד מוצג על ידי ההפקה כבמאי מנוסה וכאלמנט מרגיע, שיכנס להפקה עם שחקנים וצוות מעורערים מההתרחשויות האחרונות, ויצליח לגבש אותם ולסיים אתם את העבודה. את האן סולו הצעיר ישחק אלדן ארנרייך (Alden Ehrenreich) ואת לאנדו קלריסיאן יגלם דונלד גלובר (Donald Glover). מלבדם יופיעו בסרט וודי הארלסון (Woody Harrelson) ואמיליה קלארק (Emilia Clarke) מ”משחקי הכס”.

מועד היציאה המקורי של הסרט בארצות הברית היה ה-25 במאי 2018. נכון לרגע זה, התאריך לא השתנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים