חדש ב-Pokemon Go: הילחמו לצד חבריכם בקרבות משותפים

פוקימון גו

עם פתיחת החופש הגדול משחררת Niantic עדכון משמעותי ל-Pokemon Go המאפשר לראות את חבריכם בקרב ולהלחם לצידם. למרבה הצער עדיין לא ניתן להילחם ישירות בשחקנים אחרים, אולם כעת תוכלו להצטרף למתקפה משולבת על מכון, ולהילחם לצד חבריכם בנסיון להביס את הקבוצה המחזיקה באותו מכון.

שחקנים מרמה 25 ומעלה יכולים כבר לראות את האפשרות החדשה, הנקראת Raid, ולהצטרף לקרבות מרובי משתתפים. Niantic הודיעה כי בזמן הקרוב יותר ויותר שחקנים יוכלו להצטרף, ומדי יום מורידה החברה את הרמה הדרושה כדי להשתתף ב-Raid – כלומר, החברה מאפשרת מדי יום לשחקנים נוספים להתנסות באפשרות החדשה.

אחת האפשרויות המעניינות באפשרות ה-Raid החדשה היא שגם הפרסים השתפרו באופן משמעותי, ובמיוחד הסיכוי לתפוס פוקימונים אגדיים (Legendary). בסוף כל Raid יחכה פוקימון-בוס חזק במיוחד, ועל מנת לנצח אותו תוכלו להתאגד בקבוצה של עד 20 שחקנים ללחימה משותפת. אם תצליחו להביס אותו, ייתכן ותוכלו גם לתפוס אותו. למרבה הצער, למרות ההזדמנות להלחם לצד חבריכם, מנגנון הקרב הבסיסי לא קיבל עדכונים משמעותיים.

בזמן שעבר מהקיץ הקודם הוסיפה Niantic עוד מגוון שיפורים למשחק. למשל, נעשו בימים האחרונים שינויים משמעותיים למכונים במשחק, וכעת מכונים מתפקדים גם כ-PokeStops. בהתאם, חלק מהמקומות שהכרתם בתור PokeStops הפכו בימים האחרונים למכונים לכל דבר. נראה כי Niantic מעוניינת לשחזר את ההצלחה הכבירה מהקיץ הקודם, ולהחזיר את Pokemon Go לתודעה עם שדרוגים מעין אלו. האם תצליח? רק הזמן יאמר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים