המפרט הטכני של ה-Google Pixel 2 ו-Pixel XL 2 נחשף

Google Pixel (צילום: גאדג'טי) Google Pixel (צילום: גאדג’טי)

בעוד חודשים ספורים צפויה ענקית הטכנולוגיה, החיפוש והמובייל האמריקאית, גוגל, לחשוף בשיתוף פעולה עם יצרניות הסמארטפונים LG ו/או HTC, את דור המכשירים הבא לסדרת גוגל פיקסל הצעירה. לאחר סדרה של שמועות ודיווחים בנושא שסובבים ברשת במהלך השבועות האחרונים, הדלפה חדשה חושפת את מפרטם הטכני המלא של צמד המכשירים הבאים בסדרה, Google Pixel 2 ו-Google Pixel XL 2.

על פי הידוע לנו עד כה וכפי שחושפת הידיעה החדשה, מכונה דגם ה-Pixel 2 בשם הקוד Walleye, בעוד הדגם הנותר, ה-Pixel XL 2 מכונה בשם הקוד Taimen. המכשיר המעניין ביותר מבין השניים הוא ה-Pixel XL 2, אשר לטענת הדיווח הטרי יציע למשתמשיו צג OLED בגודל 5.99 אינץ’, כאשר זה יגיע בייצורה של LG הקוריאנית. רזולוציית המסך, כך נמסר, תעמוד על 2560X1440 (או: Quad HD) כך שלא מדובר ביחס גובה-רוחב של 18:9. עם זאת, דיווח קודם העיד כי זה אכן יהיה יחס הצפייה של המסך, כך שלא ברור בשלב הנוכחי אילו מבין השניים יתברר כנכון.

הצצה לאחור

עוד חושף הדיווח החדש כי ה-Pixel XL 2 יגיע עם פלטפורמת עיבוד מדגם Snapdragon 835 בשילוב רכיב זיכרון בנפח 4GB RAM ורכיב אחסון פנימי בנפח של 128 גיגה-בייט, אם כי לא ברור האם יהיה זה נפח האחסון הבסיסי. בכל הנוגע לעיצובו, נמסר כי בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא שוליים מצומצמים בהשוואה לדגם הפיקסל XL שהוכרז בשנה שעברה, בעוד גב המכשיר יגיע בייצור מתכת וזכוכית. יש להדגיש כי הפיקסל XL 2, כך לטענת הדיווח, ישמור על שקע ה-3.5 מ”מ לחיבור אוזניות. ייצור המכשיר צפוי להתבצע על ידי ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית LG.

הדגם הנותר עליו תכריז גוגל מאוחר יותר השנה, Pixel 2, יגיע למשתמשיו, על פי הדיווח, עם מסך בגודל 4.97 אינץ’ וברזולוציית Full HD, בעוד מתחת למכסה המנוע יכיל זה את אותו שבב Snapdragon 835 של אחיו הגדול, ביחד עם 4GB RAM ו-64GB אחסון פנימי.

עיצוב גב המכשיר יהיה זהה באופן כמעט מוחלט לדגם הפיקסל המקורי, אם כי שינוי מהותי יתבטא בחלקו הקדמי, שם אמנם נמצא את אותם שוליים ענקיים שהציג קודמו, אלא שאלו יכיל הפעם מערך אודיו סטריאופוני הכולל שני רמקולים קדמיים – פיצ’ר שיהיה בלעדי לדגם הפיקסל 2 בלבד. יחד עם זאת נמצא חיסרון מהותי למדי עבור רבים מן המשתמשים, וזהו הסרתו של שקע ה-3.5 מ”מ.

ייצורו של ה-Pixel 2 צפוי להתבצע על ידי HTC, שבאחריותה נמצא גם ייצורם של ה-Pixel ו-Pixel XL כיום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים